I minibus volenu u sistema ferroviariu in Şanlıurfa dopu à 20 anni

I minibus volenu u sistema ferroviariu in Şanlıurfa dopu à 20 anni
Unu di i prublemi più impurtanti di Şanlıurfa hè senza dubbitu u prublema di u trasportu publicu urbanu. Malgradu u fattu chì i candidati à a merria facenu parechje prumesse prima di ogni elezzione lucale, u prublema più impurtante ch'elli ùn anu micca trovu una suluzione radicali dopu à esse eletti hè u prublema di u trasportu publicu urbanu.

In questi ghjorni, quandu avemu intrutu in l'atmosfera elettorale in Şanlıurfa, a prima prumessa elettorale chì hà cuminciatu à vola in l'aria era u trasportu publicu urbanu è u sistema ferroviariu. Ci sò quelli chì piacenu è criticanu l'idea di u sistema ferroviariu chì Fakıbaba hà purtatu à l'agenda cum'è suluzione. Tuttavia, sta idea hè stata opposta da una tale sezione chì ...

In u primu locu, u sistema ferroviariu destinatu à u campus Osmanbey per i studienti chì sò i più vittimi di u trasportu publicu; I presidenti di a cooperativa Çankaya, Karaköprü è Eyyübiye anu causatu critiche. I presidenti, chì vulianu chì stu sistema sia cunsideratu 20 anni dopu, vulianu micca esse fattu perchè ùn ci sò micca assai passageri avà.

CONTRA U PUBLICU

I cummercianti di minibus chì anu fattu i so passageri vomitanu sangue in u centru di a cità per anni, dopu a separazione trà u sindaco di Şanlıurfa Ahmet Eşref Fakıbaba è u prublema Urfa Card, anu truvatu a cumpagnia Belsan, chì hè stata stabilita da a municipalità, cum'è cuncurrente, è da u tempu. à tempu anu patitu inghjustizia di fronte à sta cumpetizione. Stu segmentu di i cummercianti, chì ancu a ghjustizia cunsidereghja esse ghjustificata, ùn pudia micca ottene u sustegnu di u populu per via di e mala pratiche ch'elli avianu fattu prima. Malgradu questu, i minibus chì ùn rinuncianu micca cuntinueghjanu e so dichjarazioni di stampa è cuntinueghjanu à decifrare e pratiche inghjuste di a cumuna. Tuttavia, sta volta, a so dichjarazione era di u tipu chì avissi da affruntà dinò u populu. U sistema ferroviariu, chì hè statu prima purtatu à l'agenda da Ahmet Bahçıvan è prisentatu cum'è una soluzione à u trasportu publicu urbanu, sta volta hè apparsu cum'è a prumessa elettorale di Fakıbaba. I Presidenti di a Cooperativa Privata di Condutturi di Autobus Publici, cunnisciuti cum'è "Conducenti di Minibus" trà e persone, chì ùn anu micca d'accordu cù a Municipalità nantu à a questione di a Carta Urfa è preferianu stà indipindenti, anu fattu una dichjarazione di stampa è si sò opposti à stu sistema per l'elezzioni di Fakıbaba. prumessa. Tuttavia, u sistema chì u publicu vede cum'è una soluzione radicale per u trasportu hè u metro è dopu u sistema ferroviariu.

MINI BUSERS: NON ORA, 20 ANNI DOPU

In a dichjarazione di stampa cumuna fatta da i Presidenti di a Cooperativa Çankaya, Karaköprü è Eyyübiye, hè statu presentatu u costu spesu da e pruvince chì anu cambiatu prima à u sistema ferroviariu per questi prughjetti. Allora, hè statu spiegatu perchè si opposi à u sistema ferroviariu è u so altu costu. Ricordendu chì u sistema ferroviariu hè sempre una zona di costu elevatu, e seguenti dichjarazioni sò state fatte in a dichjarazione scritta: "Basatu nantu à i figuri in Gaziantep, u costu di u sistema ferroviariu di u campus Osmanbey di 20 chilometri hè di 450 milioni di TL, cum'è l'espropriazione. è i costi di macchinari per km sò i più bassi in a nostra pruvincia, induve i prezzi di a terra cumpete cù cità cum'è Istanbul. In più di u costu, u finanziamentu di sta dimensione monetaria hè ancu una materia di creditu. L'articulu inclusu in u 9u Pianu di Sviluppu, chì hè sempre in vigore, hè u seguente: "I prughjetti di u sistema ferroviariu seranu pianificati in i corridori induve i sistemi di trasportu publicu alternativu sò insufficienti è a dumanda di viaghju di l'ora di punta hè prevista per esse realizatu à un minimu di 15 passageri / ora in una direzzione per l'annu chì u sistema hè previstu per esse messu in opera ". In altri palori, a dumanda di u passageru di l'ora nantu à a strada induve u sistema hè pensatu per esse installatu deve esse 15 mila, perchè questu investimentu hè permessu. Tuttavia, a pupulazione tutale di u campus di Osmanbey, induve u sistema ferroviariu hè previstu per esse stabilitu, hè di 15 mila. À pocu pressu, un aumentu significativu di a pupulazione di stu campus ùn pò micca esse cunsideratu perchè ùn ci hè micca permessu di zoning per i zoni sopra è sottu à a strada longu a strada di 20 chilometri. Per d 'altra banda, a dumanda di i passageri diminuisce di 80 per centu in u weekend. Quandu si aghjunghjenu e vacanze d'estate, a dumanda di passageri diminuite da 5 per centu per 80 mesi di l'annu. À a luce di tutte queste spiegazioni, l'idea di un sistema ferroviariu nantu à a basa di u campus Osmanbey ùn hà nunda di fà cù a realità. Tuttavia, in a perspettiva di un pianu per i prossimi 20 anni in l'urbanistica, a trasfurmazioni urbane è a pianificazione deve esse stabilitu in e regioni Toki-Karaköprü-Osmanbey-Yenice, chì pudemu chjamà cità satellitari, è un sistema ferroviariu chì culligarà questi. e regioni deve esse pianificate. Sicondu i dati TUIK, serà un prughjettu impurtante per a nostra cità, chì hè prevista per esse a 2020a cità più grande di Turchia in 5 ".

SOLUZIONI A CORTU TERMINE

I capi di e cooperative, chì si sò opposti à u sistema ferroviariu, cercanu una risposta à a quistione di ciò chì deve esse fattu cusì: "Quandu partemu da u campus Osmanbey, u prublema più impurtante hè chì a linea diretta Toki-Osmanbey, Karaköprü- A linea diretta Osmanbey, e linee Eyyübiye-Osmanbey sò inattive. Più precisamente, queste linee sò state abulite dopu u trasferimentu di sti veiculi à Belsan A.Ş. Queste linee eranu i linii creati per andà in Osmanbey fendu un pagamentu unicu. U nostru stimatu rettore, chì porta in ogni discorsu u sistema ferroviariu chì pò esse pussibule in 4 anni, ci dumandu s'ellu ci hè una dumanda à a municipalità di sti linii ? Belsan ùn viaghja micca autobus in queste linee, postu chì opera nantu à a basa di guadagnà soldi, micca in a logica di serviziu. Avemu fattu una dichjarazione di stampa nant'à stu sughjettu parechje volte, ma quale hè à sente ? U prublema cuntinueghja in a sezione Batıkent in Karaköprü. Siccomu Belsan travaglia cum'è un monopoliu nantu à a linea diretta n ° 10, u publicu quì hè cundannatu à a strada n ° 73, postu chì hè cunsideratu solu cum'è un costu per mette un serviziu di autobus à a parte di Batıkent. In l'autobus chì travaglianu quì, sò riposati in l'autostazione è i centri di cullizzioni. In u risultatu, a municipalità di Fakıbaba hà ancu sbulicatu l'affari di trasportu publicu. Semu in un ambiente di caosu induve ùn sanu micca ciò chì facenu cù una perdita di 73 milioni di TL in 24 mesi è sempre 40 milioni di TL per mese. I pruposti di suluzione chì i cummercianti anu fattu cù i so 2 membri u mese passatu è i purtonu à a cumuna per risolve i prublemi sò stati ancu rifiutati senza mancu negocià. Stu caos continuerà finu à chì a nova municipalità metropolitana vene in i prossimi 200 mesi.

VENNA UNA DELEGAZIONI DI U MINISTERIU

Intantu, u primu passu per a creazione di u Sistema Light Rail hè statu fattu a settimana passata. I funzionari di u Ministeru di i Trasporti sò venuti à Şanlıurfa per fà un studiu di fattibilità per u Sistema di Ferrovia Ligeru, induve u Rettore di l'Università Harran Prof. Si ncuntrau cù u duttore İbrahim Halil Mutlu in u so uffiziu. U Rettore Mutlu hà dichjaratu chì i prublemi di trasportu di i studienti duveranu esse finiti u più prestu pussibule è altrimenti stu prublema aumentaria cù l'intervenzione di l'uspidale in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*