3. L'aeroportu hè Waste

  1. L'aeroportu hè un rifiutu
    Candan Karlıtekin, ex presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, chì hà fattu una cuntribuzione significativa à a crescita di THY, hà valutatu u 3rd Airport à Avizyon Magazine. Karlıtekin hà chjamatu u prugettu un "riccu".

A rivista Asyon hà ancu inclusu l'entrevista di Candan Karlıtekin in u so articulu di notizia, chì toccava u locu di u 3u Aeroportu da esse custruitu in Istanbul, ghjustu nantu à e rotte di migrazione di l'uccelli è e cundizioni climatichi avversi di a regione.

Eccu l'intervista:

  1. Cumu valutate l'aeroportu?
  • Prima di tuttu, sta zona ùn hè micca u 3rd Airport. Hè u novu aeroportu di Istanbul chì rimpiazzà l'Atatürk Airport (AHL) è custarà almenu 10 miliardi di dollari direttamente. Perchè u Ministeru hà dichjaratu a so garanzia ch'ellu chjuderà AHL è ùn darà micca un altru permessu di zona per 25 anni. Ogni investimentu pò esse fattu dopu avè soportatu i so costi. Soprattuttu se stu investimentu hà un caratteru di monopoliu è hè furnita una garanzia d'ingudu sufficiente.

A capacità di trasportu aereu di Istanbul hè abbastanza?

  • A mo pretendenza basica hè questu; Custruendu piste parallele sia per AHL sia per Sabiha Gökçen à un costu di dui miliardi di dollari ognunu, pudete risponde à a dumanda annuale di passageri di più di 120 milioni. Hè per quessa chì a custruzzione di un novu aeroportu ùn hè micca necessariu è un perdu di risorse. Ancu i zoni più densi in e cità più grande ùn ghjunghjenu micca 100 milioni di capacità. In più di sta capacità, i corridori di volu di u celu ùn ponu esse dispunibuli durante l'ore di operazione normale. Ùn ci hè micca fattibilità in u calculu di capacità fattu per piglià in contu u diametru di u bacinu di raccolta di passageri è carichi chì serve l'area. L'uppurtunità derivante da a rimozione di e instalazioni militari da AHL deve esse valutata. Per ciò ch'e so, a linea di trenu versu l'Europa pò passà per Çorlu, chì si trova à 90 km. Una zona chì serà custruita quì in 8-10 anni è generalmente serve destinazioni di volu distanti cù un intervallu di volu di più di 7-8 ore pò esse custruitu à pocu spesa. U trasferimentu da questa zona à AHL pò esse realizatu in 20-25 minuti cù treni d'alta veloce. Se i bisogni inevitabbili di crescita di Istanbul sò pianificati senza spiegà u nordu versu Izmit, Sabiha Gökçen risponde ancu à una seria dumanda di trasportu cù una pista parallela.

Puderia esse una intenzione d'apre novi spazii di zonificazione daretu à l'insistenza annantu à u novu prughjettu ?

  • In fatti, a valutazione di u novu aeroportu solu hè cum'è a ricerca di a risposta ghjusta à a quistione sbagliata. Un'analisi precisa ùn pò esse fatta senza cunsiderà u novu aeroportu inseme cù u Canal Istanbul è l'insediamenti circundanti, una nova cità cù una populazione di 2-3 milioni da esse stabilita in u Nordu-Ovest di Istanbul, l'Autostrada di Istanbul Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu. dicu chjaramente; Fà Istanbul ancu più grande è più affollata hè un sbagliu in sè stessu. Facendu questu, avemu u scopu di espansione u stabilimentu di Istanbul à u nordu, è sopratuttu di espansione Istanbul da u latu europeu; Hè un sbagliu cumpletu in termini di effetti strategichi, pulitichi, ecunomichi, demugrafici, ecologichi è altri effetti ambientali è u clima. In nisun tempu in a storia a ghjente hà utilizatu u nordu di Istanbul per scopi di stabilimentu. Se pigliate in considerazione queste obiezioni basiche, ùn ci sarà mancu bisognu di parlà di u novu aeroportu.

U dannu ambientale di a cità per esse stabilitu in u nordu hè nantu à l'agenda. Chì tippu di svantaghji hà in termini di ecunumia ?

  • Cume si espansione u latu europeu, duverete custruisce novi ponti è passaggi di tubu per via di u passaghju di persone è di merchenzie in Anatolia. Hè necessariu ancu di cunsiderà u tempu di trasportu supplementu è e spese chì milioni di passageri passanu. L'investimenti in u sistema di trasportu autostradale è ferroviariu chì saranu necessarii per minimizzà u prublema di trasportu anu da esse cunsideratu ancu. U publicu spenderà assai in questi investimenti prima chì l'aeroportu sia ancu apertu. I vincitori di l'offerta pagaranu in rate in più di 25 anni. Ancu a realizazione di studii di valutazione di l'impattu ambientale di stu locu hè un prublema seria chì duverebbe piglià anni. Hè bonu per accelerà l'ecunumia cù u settore di a custruzzione, ma per questu scopu, a priorità deve esse data à altri investimenti cù una realità ecunomica superiore.

Cumu vede l'aeroportu licitatu in termini di operazione è sicurezza di navigazione?

  • L'operazione di u novu aeroportu hè più svantaghju chè AHL è Sabiha Gökçen in quantu à i servizii di campu è l'effetti di e cundizioni climatichi nantu à a navigazione è a sicurità di navigazione. I venti prevalenti di Istanbul soffianu à u sudu da u Mari Neru per u 85 per centu di l'annu, è e cundizioni climatichi sò assai più duru.

Surghjente: http://www.airturkhaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*