A cumpagnia turca stabilisce un centru logisticu gigante in Russia

A cumpagnia turca stabilisce un centru logisticu gigante in Russia: a cumpagnia Kemipex ZAO appartenente à u turcu DYO Boya Fabrikaları Sanayi ve Ticaret A.Ş stabilisce un centru logisticu gigante in Kostroma, Russia. Hè previstu chì i prudutti di pittura seranu trasportati in diverse regioni in u centru.

Kemipex ZAO, di Türk DYO Boya Fabrikaları Sanayi ve Ticaret A.Ş, stabilisce un centru logisticu gigante in a regione di Kostroma in Russia. Hè previstu chì i prudutti di pittura seranu trasportati in diverse regioni in u centru.

In a dichjarazione fatta da u Guvernu Regiunale di Kostroma, hè statu nutatu chì a cumpagnia turca hà da custruisce un centru logisticu in a regione per un valore di 21,6 milioni (circa 657 mila dollari) rubles. Un cuntrattu hè statu firmatu trà u guvernatore di a regione di Kostroma Sergey Sitnikov è i gestori di a cumpagnia di Kemipex ZAO nantu à u sughjettu.

İŞBANK FINANCERÀ U PROGETTU

In a dichjarazione di l'Uffiziu di u Guvernatore, "U voluminu di l'investimentu serà più di 21,6 milioni di rubli. Isbank, u gigante bancu privatu di Turchia, pensa à finanzià stu prughjettu. In 2013, l'uffiziu di rapprisentazione di a cumpagnia (Kemipex) serà apertu in a regione di Kostroma ". infurmazione hè stata datu.

Hè nutatu chì i prudutti di pittura seranu spediti à e regioni di Kostroma, Ivanovo, Vologoda è Kirovski attraversu u centru logisticu. Sicondu l'accordu bilaterale, un centru di furmazione affiliatu à l'Academia Agricola Statale di Kostroma operarà ancu per u persunale altamente qualificatu per travaglià in u centru. U Guvernatore hà ancu enfatizatu chì u centru logisticu da esse apertu avarà un impattu pusitivu in l'atmosfera ecunomica di a regione.

Kemipex ZAO hà operatu in u mercatu Russu dapoi u 1996. Sicondu i media russi, "l'istituzione DYO hè a 23ª cumpagnia in u mondu, a 10ª in Europa è a prima in Turchia secondu a so capacità di vendita". hà fattu dichjarazioni.

Fonte: HaberYurdum

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*