I Ministri di Trè Paesi chì ponenu a prima linea di ferrovia Baku-Tbilisi-Kars

U Ministru di i Trasporti di l'Azerbaigian Ziya Mamadov, chì hè ghjuntu à Kars cum'è l'ospite di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, è u Ministru georgianu di l'Ecunumia è u Sviluppu George Kvırıkkashvilı assisterà à a prima cerimonia di posa di ferrovia in Baku-Tbilisi-Kars ( BTK) ferrovia. U Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Mamadov hà signalatu chì l'Armenia puderia entra in u prughjettu di a ferrovia s'ellu rinuncia à occupà e terre di Nagorno-Karabakh.

I ministri di i paesi invitati sò stati accolti in l'aeroportu di Kars da u guvernatore Eyüp Tepe, u sindaco Nevzat Bozkuş, u deputatu di Kars di u Partitu AK Ahmet Arslan, u Consul Generale di l'Azerbaijan in Turchia Ayhan Süleymanov, è i dirigenti di u dipartimentu pertinenti. U Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Ziya Mamadov hà toccu l'impurtanza di u prughjettu di a ferrovia BTK è hà manifestatu a so satisfaczione per u prugressu ordinatu di i travaglii. In quantu à l'"bypassing" di l'Armenia da BTK per via di questa attitudine di l'Armenia, chì occupava i terri Nagorno-Karabakh appartenenti à l'Azerbaijan, u Ministru Ziya Mamadov hà dettu: "U prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè statu sustinutu da i presidenti di trè paesi è i so fundazioni. sò stati posti. L'Armenia ùn pudia participà à u prugettu perchè occupava 20 per centu di u territoriu azerbaijan. Perchè 1 milione di i nostri citadini migraru per via di l'occupazione. L'Armenia ùn pò esse implicata in stu prughjettu à menu chì ùn si ritira da u territoriu azerbaijan. Noi, cum'è a parte azerbaigiana, ùn pudemu mai permette questu. U primu ministru è u presidente di Turchia utilizanu ancu e stesse espressioni. "Se rinuncia à l'occupazione, i capi è i guverni di i trè paesi ponu vede favurevule l'implicazione di l'Armenia in stu prughjettu", disse.

U ministru georgianu di l'Ecunumia è u Sviluppu, George Kvırıkkashvilı, hà ricurdatu chì sò dui vicini è amichi di Türkiye. Rimarchendu chì e relazioni crescenu ogni ghjornu, Kvırıkkashvilı hà dichjaratu ch'elli sò cuntenti di sta situazione. Spieghendu ch'elli anu da fà una riunione in quantu à u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, Kvırıkkashvilı hà dettu: "Cù stu prughjettu, l'Azerbaijan è a Georgia si apriranu à l'Europa via Turchia. In questu modu, u trasportu di merci aumenterà à grandi livelli. Grazie à stu prughjettu, a nostra amicizia crescerà ancu di più. "Grazie à e decisioni chì avemu da piglià, acceleremu ancu più a custruzzione di a ferrovia", disse.

I ministri di i trè paesi anu da tene una riunione dumani è assistenu à a prima cerimonia di a stallazione di ferrovie vicinu à Kars' Mezra Village in dopu meziornu.

Fonte: News 3

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*