I travaglii di l'infrastruttura in u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul sò stati cumpletati da 90 per centu.

I travaglii di l'infrastruttura in Ankara-Istanbul U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità sò stati finiti da 90 per centu: TCDD Deputy General Manager İsa ApaydınIn quantu à u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, "90 per centu di u nostru travagliu infrastrutturali hè statu finitu è ​​i nostri pali equilibrati è catenarii anu cuminciatu à esse eretti cum'è a superstruttura". disse. Apaydın hè ghjuntu in u distrittu di Kartepe di Kocaeli per vede u puntu ghjuntu in l'accordi fatti trà Sapanca è Izmit per a 2a tappa di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, Köseköy Vezirhan. Apaydın era accumpagnatu da u sindaco di Kartepe Şükrü Karabalık, u vice-sindaco Zafer Arat, u capu di u dipartimentu di a custruzzione ferroviaria İsmail Hakkı Murtazaoğlu, è i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori CIB.

Fornendu infurmazioni nantu à l'opere, Apaydın hà dettu: "In questa parte, chì hè a 2ª tappa di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, hè stata visitata per vede e custruzzioni in situ, in particulare trà Sapanca-Izmit, è simu esaminendu i travaglii da vicinu. Novanta per centu di u nostru travagliu infrastrutturali hè statu finitu è ​​i nostri pali equilibrati è catenarii sò cuminciati à esse eretti cum'è a superstruttura. Duranti a nostra riunione cù u nostru merre, avemu rivisitu l'arrangiamenti previsti da fà in a regione. Avemu evaluatu i risultati in quantu à l'infrastruttura necessaria. Avemu discututu tutti i ditaglii riguardu à sta questione è eliminà alcuni di l'effetti negativi di u trasportu nantu à l'ambiente. Spergu chì a parte intensa di u travagliu serà finita in questa regione versu Aostu. "Prendemu pacienza da i nostri citadini per un pocu tempu".

Per d 'altra banda, u sindaco Şükrü Karabalık, chì seguita da vicinu u travagliu di u prugettu nantu à a traversata di Kartepe in u scopu di Sapanca-Izmit, face un sforzu separatu per eliminà l'incomodità risentita da a ghjente di u distrittu. Karabalık, chì hà tenutu riunioni bilaterali cù ufficiali di TCDD per prevene l'incomodità di a ghjente di Kartepe durante i travaglii di YTH, si n'andò à Istanbul a settimana passata. U sindaco Karabalık avia invitatu l'autorità in u distrittu per vede e difficultà vissute da u so populu.

Fonte: TimeTurk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*