A linea di metro Başakşehir Kirazlı hè stata aperta

Mappa di stazioni di Marmaray
Mappa di stazioni di Marmaray

Bus Terminal-Bağcılar-Başakşehir Olympicköy Metro Line, chì farà una grande cuntribuzione à a suluzione di u prublema di trafficu di Istanbul cù velocità, cunfortu è trasportu sicuru, hà cuminciatu à trasportà passageri. I citadini di Bağcılar anu salutatu u metro cù applausi.

Bus Station-Bağcılar-Basakşehir-Olimpiyatköy Metro Line, unu di i sistemi di trasportu più impurtanti implementati in a parte europea di Istanbul, hà cuminciatu à trasportà passageri. Cù l'apertura di a stazione in Bağcılar, millaie di citadini chì sò scesi da u metro anu vistu a stazione entusiasmatu è salutatu u trenu di u metro chì si avvicinava cù applausi. E persone di Bağcılar, chì anu fattu u primu viaghju in Başakşehir, anu manifestatu a so satisfaczione per a messa in opera di u metro.

Un totale di 3 mila 27 persone anu utilizatu u metro in e prime 600 ore. Per d 'altra banda, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà accettatu à l'unanimità chì u Bus Terminal-Bağcılar-Başakşehir-Olimpiyatköy Transportarà i passageri cù un scontu di 1 per centu finu à u 2013 di nuvembre di u 50. per decisione Kadıköy-U periodu di scontu nantu à a linea di Metro Kartal hè statu allargatu finu à a stessa data.

A linea di metro di 21.7 chilometri hè custituita da Metrokent, Başak Konutları, Siteler, Turgut Özal, İkitelli Sanayi, Olympia, Ziya Gökalp Mahallesi, İstoç, Mahmutbey, Yeni Mahalle, Kirazlı, Bağcılar, Üçyüzlı, stazione di Üçyüzlü, Mendeto. Cù a nova linea di metro, chì pò trasportà 111 mila passageri à l'ora, i Istanbuliti puderanu ghjunghje à Başakşehir da Esenler Bus Terminal in 30 minuti è Başakşehir - Atatürk Airport in 50 minuti.

A linea di metro muderna, cù scale mobili è ascensori in ogni stazione, hè custituita da 16 stazioni. Ancu treni di 180 posti adattati per stazioni di 8 metri sò usati. Per d 'altra banda, ogni stazione hè stata cuncepita in un culore diversu. Metrokent Yellow, Başkkonutları Light Yellow, Siteler Red, Turgut Özal Lilac, İkitelli Sanayi Purple, İstoç Orange, Mahmutbey Dark Green, Yeni Mahalle Dark Purple, Kirazlı Claret Red, Ziya Gökalp White, Olympic Station Blue.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*