Second Incident in Cumaovası-Torbalı Line

7 direzzione regiunale di l'agenza di trasportu tcdd sò state stabilite
7 direzzione regiunale di l'agenza di trasportu tcdd sò state stabilite

Secondu incidente nantu à a linea Cumaovası-Torbalı: Dopu u colapsu in u Distrettu di Muratbey nantu à a linea Cumaovası-Torbalı di u Prughjettu di Sistema Ferroviario Aliağa-Cumaovası in Izmir, un veiculu di escavatore hè cascatu in u canali d'acqua in u Distrittu Torbalı. L'operatore chì usava a macchina di tonnellate pesante hà sopravvissutu à l'accidentu cù ferite minori.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, in l'accidentu chì hè accadutu oghje, l'escavatore chì travagliava in a custruzzione di u passaghju di u Distrettu di Torbalı è chì trasladava u pipeline di gas naturale chì i ponti di u ponte coincidevanu, cascò in u canali d'acqua. Necip Güven, l'operatore di a macchina pesante aduprata per arruvinà u cimentu, rocce, petre è oggetti simili duri, hà survivutu à l'accidentu cù ferite minori. Güven hà dettu: "A macchina pesante chì usava hè cascata in u canali di l'acqua è si stende nantu à u so latu. Per furtuna ùn mi hè accadutu nunda. "Aghju avutu l'elemosina", disse. Una investigazione hè stata lanciata annantu à l'incidentu.

In l'accidentu accadutu in Torbalı l'aprili scorsu, un colapsu hè accadutu nantu à a linea di treni suburbani è 2 travagliadori sò stati feriti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*