Haydarpaşa hè chjusu, u trasportu viaghja nantu à l'autostrada

Haydarpaşa hè chjusu, u trasportu viaghja nantu à l'autostrada
Haydarpaşa, a storica stazione di treni di 105 anni, hè stata silenziu per 2 anni da sta notte. L'ultimu trenu partì da Haydarpaşa sta notte.
Triste finale in 105 anni di travagliu...

A stazione di Haydarpaşa, chì era chjusa à i voli interurbani l'annu passatu, hà dettu addiu à i passageri suburbani.

I voli Haydarpaşa-Pendik, chì servenu 75 mila Istanbuliti à ghjornu, ùn saranu micca fatti per dui anni per via di u prugettu Marmaray.

A storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa si n'andò in silenziu, dicendu addiu à l'ultimu trenu suburbanu à mezzanotte a notte scorsa. A linea, induve i voli interurbani si fermavanu 1.5 anni fà per via di l'opere di Marmaray, serà apertu dui anni dopu.

U fischiu finale hà soffiatu à a Stazione di Haydarpaşa.

Dopu à a partenza di l'ultimu trenu, a stazione hà avutu a so prima notte storica tranquilla è solitaria.

I servizii interurbani nantu à a linea ferroviaria per esse rinnuvati in u scopu di l'opere di Marmaray sò stati terminati l'1 di ferraghju 2012.

A stazione, chì si calmò, hè diventata ancu più tranquilla quandu a seccione di a linea trà Pendik è Gebze si firmò u 15 di marzu di u 2012. I treni chì cullavanu à Pendik à a fine di u Garda partevanu.

L'ultimi treni suburbani, chì sò diventati una di e parte più impurtanti di a vita in tuttu u latu anatolianu di Istanbul, partianu da Haydarpaşa à 12.00:2 a notte scorsa. Cusì, principia una "vita senza trenu" chì durà XNUMX anni da a parte anatolica.

A CARICA GUARDÀ IN AUTOSTRADA

A carica di i treni era autobus IETT, Kartal - Kadıköy Serà spartutu da u metro è i minibus. IETT hà aumentatu u numeru di viaghji per evità ogni prublema cù questu arrangiamentu, chì portarà una carica extra à u trafficu.

Dichjarà chì usa i treni suburbani ogni ghjornu, Semih Kavaklı hà dettu: "Migliaia di persone venenu in u trenu ogni ghjornu è u trenu passa per a cità.

L'autobus ponu avè difficultà à portà a carica. Pò esse un prublema di trafficu più grande quandu e scole aperte. Aspittemu di scuntrà i nostri treni u più prestu pussibule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*