I cunduttori di treni anu passatu l'esame di qualificazione naziunale è anu ricivutu un certificatu di cumpetenza

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà parlatu assai di i sviluppi di e ferrovie in l'ultimi 10 anni. Enfatizendu chì i prublemi accumulati di e ferrovie da u passatu sò stati risolti in l'ultimi 10 anni, Yıldırım hà dettu: "Se i ferroviari ùn anu micca cura di questu affari, ùn pudemu micca parlà di u trenu d'alta velocità, nè di e strade rinnuvate. nè a pruduzzione moderna di ferrovia. Avemu lasciatu parechji paesi daretu in ferrovia è treni d'alta velocità. Vogliu ringrazià tutti i ferroviari per avè fattu chì u nostru pòpulu sperimentà stu orgogliu. Ciò chì facemu à e ferrovie hè menu ". disse.

A riunione di chiusura di u "Prughjettu per Stabbilisce un Centru UYS è VOC-TEST in u Settore Ferroviariu", chì hè stata implementata in u scopu di u Prughjettu per Rafforza l'Autorità di Qualificazioni Professionali è u Sistema Naziunale di Qualificazione in Turchia, hè stata tenuta à Kule. Ristorante in l'area di a stazione di Ankara. U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì RAYTEST, chì hè statu stabilitu in Ankara in cuuperazione cù TCDD Development and TCDD Personnel Solidarity and Assistance Foundation (TCDD Foundation), Rail Transport Systems and Industrialists Association (RAYDER), è Railway Transport Association (DTD) Hà datu u certificatu di cumpetenza à i machinisti chì anu passatu cù successu l'Esame di Qualificazione Naziunale di Train Engineer.

L'INVESTIMENTU IN POPLU hè assai impurtante

U Ministru Yıldırım, in u so discorsu à a cerimonia, hà elogiatu l'evoluzione in e ferrovie. Yıldırım hà dettu chì assai travagliu hè statu fattu in e ferrovie in 10,5 anni, aghjustendu chì Turchia hà avutu u Trenu d'Alta Velocità (YHT) in questu periodu, e linee chì ùn sò micca state toccu per 100 anni sò state rinnuvate, novi e strade sò state custruite, i veiculi ferroviari utilizati da i paesi di u terzu mondu sò stati rinnuvati è u sviluppu di l'industria ferroviaria domestica. Dichjarà chì anu eliminatu i prublemi accumulati da u passatu in e ferrovie, Yıldırım hà dettu: "Rinuvà a ceramica ùn guarantisci micca u gustu di l'alimentariu. Hè u coccu chì dà à l'alimentariu u so gustu, micca a ciotola stessu. Cum'è u cucinu dà u gustu di l'alimentu, a ghjente determina a qualità di serviziu in ferrovie. L'Imperu Ottumanu hà stabilitu un imperu mundiale per agisce cù a filusufìa di "Glorificà u populu in modu chì u statu serà esaltatu". Avemu ancu aduttatu questu. Investisce in e persone hè un investimentu in u futuru, invistisce in e persone hè u più grande investimentu in u paese. I rails, locomotive, treni è edifizii chì cumpramu tutti anu una certa vita. Ma l'investimentu chì facemu in e persone hè un investimentu chì durà per sempre da generazione in generazione ".

U PROGETTU DI CERTIFICAZIONE FORNISÀ VALORE SIGNIFICATIVO AGGIUNTU

U Ministru Yıldırım, chì hà ancu datu infurmazioni impressiunanti nantu à u Prughjettu di Stabbilimentu di u Centru UYS è VOC-TEST in u Settore Ferroviario, hà sottolineatu chì Turchia era tardi in termini di qualificazione prufessiunale, teste è certificazione. Enfatizendu chì hà affruntatu grandi costi per via di questu, Yıldırım hà dettu: "Custruemu e ferrovie. Ci sforzemu per a certificazione quantu facemu i ferrovie. Ellu vene è va per mesi, fendu teste. Pregate davanti à l'omi è dite: "Apremu a linea, per piacè". Portanu u latte succhiatu di l'omu per u nasu per a certificazione. Se sapete u travagliu, u vostru travagliu diventa assai più faciule. Se dipende di fonti straniere in tali materie, u vostru sviluppu serà impeditu è ​​u costu aumenterà. L'impurtante hè chì site definitu da qualchissia. I paesi sviluppati ùn volenu micca chì andate avanti. Face u megliu per impedisce di pussede a tecnulugia. Ma s'è vo avete risorse è e persone chì sguassate a so mente, ùn ponu resiste assai. L'omi dicenu chì vi daremu ciò chì avete bisognu, ùn fate micca. Stu paese hè andatu cusì per 50 anni. Soldi, opportunità in questu modu, caravane in questu modu. U prugettu hè assai impurtante in stu rispettu. I risultati di stu prughjettu furnisceranu un valore aghjuntu assai più grande cà u prugettu. Perchè Turchia avà dice chì esisto ancu. Fà tutti, femu ancu, unemu e nostre forze è sustenemu quelli chì anu bisognu. Turchia hè in una pusizioni ideale per questa attività. Hè impurtante ancu chì u prughjettu di certificazione coincide cù a liberalizazione di e ferrovie. Questa roba hè un travagliu in squadra. Tutti s'uniscenu à e mani è nasce un bellu prughjettu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ". usatu e frasi.

GRAZIE À I FERROVII CHE FANNU GRANDE ORGOGLIO A NOSTRA POPULA

"Se i ferrovieri ùn anu micca pussede stu affari, ùn pudemu micca parlà di u trenu d'alta velocità, nè di e strade rinnuvate, nè di a pruduzzione ferroviaria muderna". U Ministru Yıldırım hà dettu ch'elli anu pigliatu passi chì lasceranu parechji paesi in daretu nantu à a ferrovia è i treni à alta velocità. U Ministru Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "U Regnu Unitu discute di u trenu à alta velocità, ma ùn ci hè nimu in i Stati Uniti. U burocrate senior di i Stati Uniti, chì hè andatu da Ankara à Eskişehir cù YHT, dice: "YHT hè assai bella". Vogliu ringrazià tutti i ferroviari per avè fattu chì u nostru pòpulu senti stu orgogliu ".

Ricordendu chì e ferrovie sò state liberalizate, Yıldırım hà dettu chì stu prughjettu ùn hè micca solu per l'impiegati di a Direzzione Generale di TCDD. Facendu valutazioni annantu à u Decimu Pianu di Sviluppu, Yıldırım hà dettu: "Custruemu almenu 5 chilometri di linee di treni à alta velocità in i prossimi 2 anni. Riuniteremu 500 cità di Turchia cù 37 milioni d'abitanti cù un trenu à alta velocità ", disse.

ORA NIMU POTE FIRMA FANTA A ROTA

U Ministru Yıldırım, trasmettendu chì u sviluppu di e ferrovie hà da cuntinuà à aumentà, hà dettu: "Avà a rota hè girata, u momentu hà cuminciatu à aumentà. Dopu quì, quellu chì vole ùn pò piantà. Perchè avà a maiò parte di i ferroviari crede. A nostra nazione hè stata innamurata di e ferrovie dapoi tempi immemorial. Ancu s'è e ferrovie ùn ponu micca serve, anu sempre cura. Perchè e ferrovie ùn sò micca solu u trasportu, ma ancu u folklore, a cultura è u simbulu di l'indipendenza di stu paese. Ciò chì facemu à e ferrovie hè menu. Ùn era micca pussibule di eliminà a negligenza di anni in 10 anni, ma avemu superatu a pendenza ".

A CERTIFICAZIONE DI FERROVIA SERA ATTRAVERU STU SISTEMA

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu chì anu furmatu RAY-TEST, chì hè custituitu da a Fundazione di u Personale TCDD, RAYDER è Associazione di Trasportatori Ferroviari, per implementà u Prughjettu Naziunale di Sistema di Qualificazione Professionale per implementà i standard occupazionali è u sistema di certificazione applicatu in i paesi di l'UE in Turchia. . Espristendu chì anu definitu 18 professioni realizati in ferrovie è determinate i so standard, Karaman hà ancu espresu chì anu stabilitu u centru d'esame è di valutazione simultaneamente. Karaman hà dettu: "Da avà, a certificazione di e persone chì travaglianu in a professione ferroviaria in u settore publicu è privatu serà furnita per mezu di stu sistema".

Nutendu chì anu realizatu u prughjettu utilizendu i fondi di pre-addesione, Karaman hà nutatu chì solu 323 mila euro di i 45 mila euro di u costu di u prugettu sò stati coperti da a Fundazione TCDD.

À a fine di u prugramma, induve u Capu di l'Unità Centrale di Cuntratti Finanziali Muhsin Altun è u presidente di l'Autorità di Qualificazioni Prufessiunale Bayram Akbaş hà tenutu discorsi, u Ministru Yıldırım hà presentatu certificati à 10 meccanichi chì anu successu in l'esame. Yıldırım, chì hà datu i so certificati à i meccanichi Murat Yılmaz è Metin Gedik in nome di i meccanichi 8 chì ùn anu pussutu assistisce à u prugramma perchè eranu in turnu, hà dettu: "I meccanichi travaglianu duramente. Ùn anu mancu tempu per ottene un certificatu. Spergu chì Diu li aiuta ". disse. U Ministru Yıldırım hà allora invitatu i parti interessate di u prugettu à a scena. A cerimonia hè finita cù a distribuzione mutuale di placche.

RAYTEST REALIZZA L'ATTIVITÀ DI ESAME E CERTIFICAZIONE DI FERROVIARI

Per risponde à i bisogni di u persunale qualificatu è certificatu di u settore ferroviariu, è per realizà attività di esame è di certificazione di u persunale; RAYTEST, chì hè statu stabilitu in cunfurmità cù u "Prughjettu per Stabbilimentu di un Sistema Naziunale di Qualificazione è Centru di Esame è Certificazione in u Settore Ferroviario", in u quale TCDD hè un participante, hè statu stabilitu u 02 di marzu di u 2013 in cooperazione cù a Fundazione TCDD, RAYDER è DTD. I normi naziunali di 277.458 professioni sò stati determinati in u scopu di u prugettu, per quale a UE hà ancu furnitu supportu è una cuncessione di 17 Euro. RAYTEST, chì urganizeghja esami secondu i criteri definiti in a qualificazione naziunale, cuntribuisci à u sviluppu di u settore rializendu l'attività d'esame è di certificazione di i ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*