I travaglii sò in pista in a Cooperazione Ferroviaria Turchia-Svizzera

A cooperazione ferroviaria Turchia-Svizzera hè nantu à e cose: Passi impurtanti sò fatti per migliurà a cooperazione ferroviaria trà Turchia è Svizzera. TCDD è l'Associu di l'Industria Ferroviaria Svizzera cooperaranu in settori cum'è u sviluppu di u trasportu di passageri è di merci trà i dui paesi, a produzzione, u mantenimentu è a riparazione di u materiale ferroviariu, a cooperazione tecnica è i servizii di cunsulenza.

L'11 di ghjugnu 2013, i membri di l'Associu di l'Industria Ferroviaria Svizzera (Associazione di l'Industria SwissRail) è a delegazione svizzera guidata da Urs Wüest, sottusegretariu di l'Affari Economici è Cummerciali di l'Ambasciata di Ankara di a Cunfederazione Svizzera, anu visitatu u TCDD. L'ospiti svizzeri, chì anu tenutu una serie di riunioni cù a delegazione TCDD guidata da u Vice Direttore Generale İsmet Duman, anu manifestatu a so felicità per a riunione di l'urganisazioni è di l'imprese cù a stessa pulitica di trasportu. Dichjarà chì u sviluppu di e relazioni ferroviarie trà i dui paesi hè diventatu più impurtante soprattuttu dopu a visita ufficiale di u Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan in Svizzera, u Sottosegretariu di l'Affari Economici è Cummerciali di l'Ambasciata di Ankara di a Confederazione Svizzera, Wüest hà dichjaratu chì a riunione era assai pruduttivu.

U Diputatu General Manager İsmet Duman hà manifestatu u so piacè di accoglie a delegazione svizzera è di cunnosce i rapprisentanti di a cumpagnia. Informendu a delegazione svizzera nantu à TCDD, Duman hà spiegatu chì anu u scopu di cooperà in settori cum'è u sviluppu di u trasportu di passageri è di merci trà i dui paesi, a fabricazione, u mantenimentu è a riparazione di i veiculi rimorchi di ferrovia, a cooperazione tecnica, i servizii di furmazione è di cunsulenza.

Dopu à a presentazione fatta da u Dipartimentu di Relazioni Estere, a riunione hè finita dopu à a discussione interattiva realizata da i funzionari di i dui partiti in forma di dumande è risposte.

A prossima tappa di a delegazione svizzera, chì hà finitu e so riunioni in TCDD, era Eskişehir. A delegazione, chì si n'andò à Eskişehir cù u Trenu High Speed ​​​​, hà ancu fattu una visita tecnica à Turkey Locomotive and Motor Industry Inc. è Turkey Vagon Sanayi A.Ş. in Adapazarı.

Fonte: TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*