Ministru Yıldırım: 95 per centu di l'infrastruttura è 35 per centu di a superstruttura sò bè ​​nantu à a linea YHT

U Ministru di i Trasporti, Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà dettu chì u 95 per centu di i travaglii di l'infrastruttura è u 35 per centu di l'opere di superstruttura sò stati finiti nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) trà Eskişehir è Istanbul, chì hè in custruzzione.

U Ministru Binali Yıldırım hà visitatu u situ di custruzzione di a linea YHT in u distrittu Osmaneli di Bilecik è hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii. U Ministru Yıldırım hà fattu dopu una dichjarazione à a stampa. Spieghendu e difficultà di a linea induve i travaglii continuanu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Avemu vistu vene in elicottero. Esci da unu di i tunnel è entra in unu. Ci sò ancu longu viaducti trà mezu, vale à dì, più di 30 chilometri di tunnelli sò oghji compiuti. Più di 10 chilometri di viaducti sò stati cumpletati. Per d 'altra banda, u ballast hè fattu, i traversi sò posti, i rails sò posti, i pali di l'electricità sò tirati. Un travagliu tremendu. In riassuntu, l'infrastruttura hè quasi cumpleta è hà passatu u 95 per centu. A superstruttura hè stata custruita à 35 per centu. Da avà, i travaglii di superstruttura seranu accelerati ancu di più. Quasi un milla machini travaglianu, 2 mila 600 persone sò veramente travagliendu. Ci hè una attività tremenda. U nostru scopu hè di compie a linea da Ankara à Istanbul da u 30 di settembre. Dopu à quessa, sicuru, u ghjornu di apertura. Seremu d'accordu cù u nostru Primu Ministru. Avemu vistu chì i travaglii pianificati sò realizati esattamente cum'è previstu. Ùn avemu micca ritardi significativi ".

YHT'S BURSA CONNECTION

U Ministru Yıldırım hà dettu chì u travagliu di u prughjettu di a linea Bursa Yenişehir-Bilecik YHT serà finitu in ghjugnu. U Ministru Yıldırım hà cuntinuatu: "Questa linea serà cunnessa à Bilecik dopu à 75 chilometri dopu Yenişehir. U travagliu hè statu fattu nantu à 5 rotte per a cunnessione à Bilecik. Questa hè una di e geografie più difficili. Unu di sti 5 rotte hè statu decisu. Avà, u travagliu di prughjettu più detallatu hè in corso. Quandu finirà ? À a fine di ghjugnu, i travaglii di u prugettu seranu finiti è dopu, naturalmente, serà fatta l'offerta per a cunnessione Yenişehir Bilecik di a seconda sezione. Cusì, a cunnessione Bursa serà fatta sia à Ankara sia à Istanbul in 2 ore è 15 minuti. Dunque, Bilecik diventa una cità induve ùn solu i terri induve l'Imperu Ottumanu hè statu fundatu, ma ancu a reta di treni d'alta velocità si scontra. Finu a data, a quantità di e nostre spese per l'autostrada è a ferrovia in Bilecik hà superatu 3.6 quadrillion. Cuntinuerà, questu ùn hè micca finitu. U nostru altru travagliu cuntinueghja. I travaglii stradali divisi è i nostri altri prughjetti per Bilecik cuntinueghjanu cum'è previstu. Mentre chì ci sò 23 chilometri di strade divise, avemu aghjustatu 137 chilometri in questu periodu. Allora, sicuru, andemu à u situ di custruzzione di Marmaray. Marmaray hè a continuazione di stu prughjettu. Dopu à Pendik, a traversata di u Bosforu serà finita simultaneamente cum'è u prughjettu di Marmaray. In u prugettu, un studiu separatu hè ancu esse realizatu da Köseköy à Sapanca è dopu à Izmit. Ùn andemu micca à verificà oghje, a faremu un altru ghjornu. In breve, a linea di trenu d'alta velocità Istanbul-Ankara di 533 chilometri serà pronta per esse messa in serviziu in i prossimi mesi.

GRAZIE À U PARTNERSHIP CHINA

Dichjarà chì grandi travaglii sò stati fatti nantu à a linea YHT, Binali Yıldırım hà dettu: "Vogliu ringrazià i nostri cuntrattanti chì travaglianu cù un sforzu straordinariu è a cullaburazione cinese-turca. Facenu un grande travagliu. A maiò parte di u travagliu hè stata finita. Dopu quì, ci vole un pocu di più sforzu. À u listessu tempu, seguitanu assai meticulosamente à i nostri amministratori di ferrovie statali, u direttore generale, u direttore generale diputatu, i direttori regiunali, è tutti i nostri amici tecnichi, esaminanu u prugressu è u travagliu nantu à u locu ogni ghjornu. Pensu chì venemu quì è amparà i sviluppi in u situ di custruzzione da elli. U nostru scopu hè di furnisce u cunfortu, cunfortu è boni opportunità di viaghju chì u nostru populu merita. Avemu sforzu per questu. U tempu vene per questu, è u tempu sguassate gradualmente. Spergu chì compie stu prughjettu in u tempu. Cù a participazione di u nostru presidente, u primu ministru è u presidente di u Parlamentu, perchè u 29 di maghju u marcuri 29 di maghju ? 29 di maghju, 560 anniversariu di a cunquista di Istanbul. In questu anniversariu, facemu una terza collana da u Bosforu à Istanbul. Un novu ponte serà custruitu quì. Staremu a basa per questu. Cum'è sapete, avemu fattu l'offerta per u terzu aeroportu pocu fà. Quandu cunsideremu tutti questi inseme, o ponemu i fundamenti di quasi tutti i grandi prughjetti chì Turchia sogna in 3, sò in custruzzione o sò stati finiti. Se a Turchia hà da cresce è diventà una di l'ecunumie 2023, u mondu hà da intraprende questi prughjetti. Tuttu u mondu sà quale hè u costu per a Turchia di perde u tempu cù cose viote è parolle viote. Hè per quessa chì ùn duvemu micca perde un minutu ", disse.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*