TCDD per furmà i Ferrovii Etiopi

TCDD per furmà i Ferrovii Etiopi
TCDD, chì hà implementatu cù successu parechji grandi prughjetti in ligna cù i so scopi principali di prughjetti di treni d'alta velocità, mudernizazione di u sistema esistenti è sviluppu di l'industria ferroviaria avanzata, esportarà a so sperienza in Africa. L'Etiopia, unu di i paesi africani, hà dumandatu l'aiutu di TCDD per l'apertura di a prima linea ferroviaria di u paese. Rispondendu positivamente à a dumanda, TCDD hà da piglià un rolu attivu in tematiche cum'è a ristrutturazione di e ferrovie in Etiopia, a furmazione di l'impiegati è u trasferimentu di tecnulugia. Ufficiali d'Etiopia anu fattu diverse ispezioni à TCDD.

L'autorità etiopi, chì anu finitu l'operazioni ferroviarie in u 1997, anu dumandatu l'aiutu di TCDD per mezu di l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA) per ristrutturare e ferrovie in u paese è mette in opera a linea ferroviaria chì deve esse operata trà a capitale Addis Abeba è Djibouti. Rispondendu positivamente à a dumanda di a Cumpagnia di Ferroviari Etiopi (ERC), TCDD hà accoltu una delegazione cumpresu Abraham Bekele da l'unità di u Serviziu di Supportu di Gestione ERC è Zewdu Negash da a Cunsulta Legale u 10 June 2013.

À a riunione di tuttu u ghjornu, u latu ERC hà spressu i spazii di supportu chì TCDD pò furnisce. U Diputatu General Manager İsmet Duman, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione, hà enfatizatu chì hè piacevule chì e ferrovie sò incluse in i zoni di sviluppu di a cooperazione trà Turchia è Etiopia, dui paesi amiche in l'ultimi anni. Duman hà dettu: "Vogliu sprimà u mo piacè di accoglie u nostru preziosu cullega da i ferrovie etiopi in u nostru paese", è aghjunse chì i primi passi di a cooperazione futura in u campu di a ferrovia sò stati fatti in a riunione.

À a riunione, u persunale di l'ERC hè statu infurmatu nantu à l'operazioni ferroviarie, u mantenimentu, u sviluppu di l'affari, a pianificazione di u prughjettu, a gestione è u monitoraghju; E dumande sò state espresse per furnisce una furmazione à cortu termine nantu à u prucessu di preparazione di a lege è u sviluppu di u quadru regulatori, è ancu una furmazione à longu andà nantu à a specializazione in e discipline ferroviarie. Memorandum d'intesa nantu à tematiche cum'è rete è facilità di l'attività di cooperazione trà l'istituzioni educative in Turchia, u Centru di Eccellenza ERC è l'università etiopi attraversu Programmi di Scambiu, è a creazione di un centru di eccellenza di ingegneria è gestione ferroviaria cù equipaghji di laboratori moderni è strutture di attellu chì permette a ricerca, a furmazione, e cumpetenze è u trasferimentu tecnologicu firmatu.

U secondu ghjornu di a riunione, a delegazione hà esaminatu u Sistema di Gestione di u Trafficu di u Trenu à a Direzzione Regionale YHT è u Sistema di Pianificazione di u Trenu in u Dipartimentu di u Trafficu, è partì per Eskişehir da YHT dopu meziornu. A delegazione etiopia visitarà ancu TÜLOMSAŞ, i cantieri di custruzzione di ferrovie à alta velocità, i centri di cuntrollu Adapazarı TÜVASAŞ è MARMARAY.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*