In Turchia, a linea di ferrovia in a direzzione di l'Armenia hè stata riparata

In Turchia, a linea di ferrovia in a direzzione di l'Armenia hè stata riparata
I circoli ufficiali di Turchia riparanu a linea di ferrovia di 112 km chì si estende finu à a fruntiera armenia. U deputatu di l'AKP Kars Ahmet Arslan si trasferì in u paese di Çatak per avè infurmazioni nantu à i travaglii di riparazione.

Sicondu a nutizia di i media lucali da Kars; Detectendu i travaglii di riparazione di a linea in u puntu di fruntiera Akkaya cunfini cù l'Armenia, u diputatu AKP Ahmet Arslan hè statu dumandatu da a stampa se a riparazione era ligata à a pussibilità di apre a fruntiera armenia.

U diputatu hà dichjaratu ch'ellu vulia chì a fruntiera armenia sia aperta quant'è l'abitanti di Akkaya, per chì u cummerciu mutuale si sviluppassi, "In ogni casu, ci hè una realità. U fratellu Azerbaijan "terri sò sottu occupazione" è, salvu chì sti prublemi sò risolti, a fruntiera ùn serà micca apertu. I citadini di l'Armenia, cum'è i citadini turchi, volenu chì a fruntiera sia aperta. In ogni casu, vulemu chì u prublema di u Karabakh sia risoltu è boni relazioni sò stabiliti trà l'Armenia è l'Azerbaijan ", disse, aghjustendu chì a ferrovia hè stata custruita cum'è una alternativa à a linea ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*