U trasportu ecunomicu è còmode circonda Bursa

U trasportu ecunomicu è còmode circonda Bursa
A Municipalità Metropolitana di Bursa principia gradualmente u trasportu cù autobus gialli nantu à tutte e linee per impedisce chì i citadini sò vittime dopu chì l'autobus privati ​​​​pubblichi volenu lascià u sistema di carte integratu. Ancu se u sistema di trasportu hà u dirittu di trasferisce finu à 75 veiculi per un massimu di 3 minuti, l'autobus gialli di Burulaş sò usati invece di l'autobus verdi chì ùn accettanu micca trasferimenti fora di u metro è vittimizzanu i citadini.

A Municipalità Metropolitana, chì si concentra nantu à l'investimenti di l'aria, di u mare, di a strada è di u sistema ferroviariu per eliminà u trasportu da esse un prublema in Bursa è destina u 70 per centu di u bilanciu à l'investimenti di trasportu, furnisce ancu suluzioni radicali à i prublemi derivanti da l'autobus pubblici privati. . Cunsiderendu chì i citadini seranu vittime da u tentativu di esce da u sistema di carte integrate di autobus verdi, chì mancanu di mantenimentu è di pulizia, usanu oliu numeru 10, causanu contaminazione ambientale è disturbanu constantemente l'orari, Burulaş, a cumpagnia di trasportu di a Municipalità Metropolitana, hè. cumplementendu e linee in quistione cù autobus gialli.

L'accordi necessarii sò stati fatti
Mentre chì un protokollu hè statu fattu u 6 d'aprile di u 2013, in linea cù e dumande di l'autobus publichi privati, hè statu dichjaratu chì l'autobus publichi privati ​​​​ùn cumpiendu i requisiti di stu protokollu. Mentre l'autobus publichi privati ​​​​si lagnavanu chì ùn cunnosci micca u numeru di i passageri di ogni ghjornu è i rivenuti, studii successivi realizati da i funzionari di Burulaş anu revelatu chì sta informazione li era stata mandata per un bellu pezzu, ma ùn anu micca realizatu alcuna investigazione. In novu, dopu chì si lagnavanu chì i tariffi di trasportu eranu bassi è dumandanu un aumentu, i tariffi di trasportu anu aumentatu cù a decisione di UKOME. Dopu a so dumanda di riduce a tarifa di serviziu, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hà decisu di riduce. Ancu s'è duie chjamate sò state fatte per un cuntrattu per implementà a nova cumissioni, ùn ci era micca participazione di l'autobus publicu privatu. Mentre chì l'autobus publichi privati ​​​​esigenu di operà nantu à una basa di chilometru, era capitu chì ùn era micca legalmente pussibule per elli à operare nantu à una basa di chilometru senza un tender, è se una offerta hè stata fatta, ci sò cumpagnie chì li portavanu assai più prezzu.

I diritti di i passageri sò prutetti
Ricordendu chì i passageri anu u dirittu di trasferisce finu à 75 veiculi in 3 minuti in u sistema di carte integratu, i funzionari di Burulaş anu dettu: "Tuttavia, l'autobus verdi ùn accettanu micca trasferimenti fora di u metro, facendu chì i dui citadini soffrenu è prufitti ingiusti. I citadini, chì normalment anu 3 diritti di trasferimentu, anu da pagà soldi extra quandu si mettenu in l'autobus verdi. Malgradu a circular di u Ministeru di Finanze per espansione u sistema di bigliettu integratu per prevene l'evasione fiscale, l'autobus verdi ùn accettanu micca u sistema BUKART è portanu passageri per soldi. "Questa situazione vittimizza i citadini chì anu carte di abbonamentu mensili o carte di sconto", disse.

L'autobus gialli sò in opera
Burulaş, chì piglia ogni precauzione per impedisce chì l'autobus verdi vittime i citadini, introduce ancu autobus gialli, chì sò l'indirizzu di trasportu economicu è còmode, in queste linee. Cù l'autobus gialli chì entranu in opera in tutte e linee induve l'autobus verdi operanu, i passageri prufittàranu di tutti i vantaghji di u sistema di carte integrate è anu ancu avè opportunità di trasportu còmode, economicu è puntuale.

Surghjente: www.bursa.bel.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*