I Vagoni di a Linea di Trenu d'Alta Velocità sò trasportati da Camion

Mentre i travaglii di custruzzione di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, a più grande linea di treni d'alta velocità in Turchia, cuntinueghjanu à piena velocità in a sezione Eskişehir-Istanbul, i carri sò trasportati da TIR.

U trafficu di treni nantu à a vechja linea trà Eskişehir è Istanbul hè statu sospesu per dui anni, è i travaglii di mantenimentu sò iniziati nantu à i rails. A causa di u fattu chì i treni ùn viaghjanu micca, i vagoni di treni d'alta veloce chì travaglianu in u novu prughjettu cuntinueghjanu à esse trasportati da TIR. I carri sò trasportati à Eskişehir è Ankara da grossi camioni.

Nant'à u Eskişehir Istanbul Linea di trenu di alta velocità, chì hè pensata à fà un modu di pianificatu è integratu, cun zuccheru elettrici è firattichi di u polu chì sò purtati secondu à l'ultime tecnulugia di treni.

Grazie à u Prughjettu Ferroviariu Marmaray Istanbul High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​.

Fonte: UAV

1 Comment

  1. Ripete a stessa falsa nutizia. Questi vagoni ùn sò micca vagoni di treni d'alta velocità.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*