L'installation de la télécabine d'hélicoptère a commencé à Uludag

Funivia Uludag
Funivia Uludag

Mentre a custruzzione di a linea di funivia più longa di u mondu, chì serà purtata da a Municipalità Metropolitana di Bursa à a Regione di l'Hotel Uludağ, cuntinueghja, i pali in a furesta sò posti in elicotteru. L'elicotteru chì vene da l'esteru assemblerà i 18 pali in a furesta per 3 ghjorni senza dannà l'ambiente.

L'antica funivia, chì hè stata messu in opera in Bursa in u 1963 è hà un postu in i ricordi di milioni di persone chì hà purtatu in l'ultimi 50 anni, lascia u so postu à a reta di funivia più muderna. U travagliu cuntinueghja à fà a linea di funivia di mezzo seculu, chì hè a prima scelta di i turisti domestici è stranieri in u trasportu trà Bursa è Uludağ, più muderna è cunfortu. Cù a funivia custruita, a linea in Bursa serà a linea di telecabina senza stop più longa in u mondu.

A linea di 4 metri serà allargata à a Regione di l'Hotel è serà aumentata à 500 metri. Siccomu e stazioni sò state custruite una per una in u quadru di a nova linea, chì hè un passu impurtante versu a valutazione di Uludağ per 8 mesi, i pali sò ancu cuminciati à esse eretti. L'elicotteri sò affittati da l'esteru per l'erezione di i pali, assicurendu a continuazione di l'operazioni senza dannu a natura. In i travaglii in cui hà participatu una squadra di circa 500 parsoni, i travaglii di erizzione di masti cù un elicotteru sò cuminciati oghje à a matina. I pezzi di funivia purtati accantu à a stazione di Teferrüç sò trasportati unu à unu in elicotteru è muntati in i zoni boscati.

OPERAZIONE ASSISTUTA IN HELICOPTER

U travagliu di l'helicopteru, chì pusò a parte induve si trovava in a linea forestale in pochi minuti, hè stata seguita cun interessu da i citadini. Mentre chì certi citadini tiravanu l'elicotteru cù u so telefuninu, d'altri anu avutu difficultà à stà per via di u ventu emessu da l'helicopteru. Esaminendu u travagliu di l'elicotteru in situ, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà nutatu chì l'antica linea di telecabina hè stata in serviziu per 50 anni è hè oramai obsoleta. Nutendu chì a funivia, chì hè operata per mezu seculu, hè stata rinnuvata in cundizioni muderni, Altepe hà dettu: "Cù stu travagliu fattu rapidamente quist'annu, a nostra linea di duie zone trà a linea esistente Teferrüç Sarıalan serà messa in usu. à a fine di stu veranu. In seguitu, una altra linea serà disegnata à a stagione invernale, a vigilia di l'annu novu è a zona di l'alberghi. Ci hè circa 29 poli è 24 stazioni nantu à a linea Sarıalan, chì apreremu u 3 d'ottobre. Attualmente, u travagliu hè in corso in tutte e nostre stazioni. I vechji stazioni sò stati demoliti. Sò rimpiazzati da novi ", disse.

A CAPACITÀ DI U CARRO DI CORDA AUMENTATA 12 VOLTE

Dichjarà chì u travagliu di stallazione di a funivia cuntinueghja à tutta a velocità, Altepe cuntinueghja e so parolle cusì:

"Questi pali seranu eretti in elicottero, postu chì hè difficiule d'accede in a furesta. Facemu stu travagliu usendu ogni tipu di tecniche in u megliu modu. A cumpagnia Leitner hà da fà stu travagliu chì hà fattu in u mondu, ancu in Bursa. Queste opere supportate da elicotteri risparmianu ancu u tempu. Cù tutti issi travaglii è pussibulità tecnologiche, u nostru scopu hè di apre u stadiu Sarıalan in u ghjornu di a fine di stu veranu. Cù stu sistema rinnuvatu, a nostra capacità di trasportu aumenterà 12 volte. Ùn ci saranu più prublemi in u trasportu da Bursa à Uludağ. A ghjente aspittava quì per ore. Avà, tutti quelli chì venenu à a stazione di funivia andaranu direttamente à Uludağ. Cù un viaghju di 22 minuti, i citadini ghjunghjeranu à l'alberghi ".

A NOVA LINEA VANTAGGIA PER L'HOTELS

Nutendu chì i turisti lucali è stranieri preferiranu ancu l'alberghi in Uludağ grazia à a nova linea, Altepe hà dettu: "I turisti chì venenu à Bursa puderanu ancu sceglie l'alberghi in Uludağ per l'alloghju. Arrivaranu à l'alberghi in pocu tempu. Serà una zona più attiva. Cumpleremu stu locu u più prestu pussibule ", disse.

L'INSTALLAZIONE SPECIALE PURÀ 3 GIORNI

Teleferik A.S. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, İlker Cumbul, hà dichjaratu chì i travaglii duranu 3 ghjorni è hà dettu: "Avemu decisu di erigere 24 di i 18 pali in e prime duie parti di u travagliu di custruzzione di teleferica in a regione di Bursa Teferrüç è a regione di l'Hotel Uludağ. elicottero. Allora ùn avemu micca bisognu di fà u locu per i posti di posta. Avemu ancu fattu l'opere di cimentu armatu cù l'antica funivia. Cusì, cuntinuemu u nostru travagliu in una manera chì provoca danni minimi à a natura. L'elicotteru porta una carica massima di 4,5 tunnellate. Una assemblea difficiule è periculosa. Chì Diu ci conceda di finisce senza accidenti è prublemi ", disse.

İlker Cumbul hà dichjaratu chì una sucietà svizzera era u capu di squadra per l'installazione di l'helicopteru è aghjunse chì 35 persone, cumprese tecnichi austriaci è italiani, anu participatu à u travagliu.