A funivia di Balçova hè stancu avà

pausa di mantenimentu à a funivia di Balcova è u parcu d'avventura
pausa di mantenimentu à a funivia di Balcova è u parcu d'avventura

A Direzzione Generale di Foresta hà avà bisognu di appruvà a custruzzione di l'Impianti di Telecabina di Balçova, chì i fundamenti sò stati posti in April dopu esse chjusu per sei anni.

Dopu à esse chjusu per circa 6 anni, a ghjente di Izmir s'hè annoiata da ciò chì hè accadutu durante u prucessu di demolizione è di custruzzione di l'Impianti di Telecabina di Balçova, a fundazione di a quale hè stata posata cù una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu à u principiu di l'aprili scorsu. Riaghjendu à l'evoluzione, u publicu hà dettu: "Finate sta custruzzione per chì pudemu ancu rilassate". A stallazione, chì a custruzzione ùn pudia esse principiata per mesi per via di l'obiezioni fatte à l'Autorità di l'Acquistu Pùblicu è i prucessi di tribunale chì ne risultanu, hà avà cuminciatu à aspittà l'appruvazioni di a Direzzione Generale di Foresta.

A distruzzione hè cumpleta

L'imprenditore, STM Ropeway Systems Company, hà realizatu a demolizione di u casinò rotativu è di stazioni inferiori è superiori, chì eranu previsti per esse demoliti in u scopu di u prugettu, in i mesi 3 chì passanu dopu a consegna di u situ. Mentre chì i pali d'acciaio chì portavanu e cabine di i passageri sò stati smantellati, a custruzzione di l'opere da fà in u quadru di u prugettu di rinnuvamentu ùn pudia esse avviata. U prughjettu di rinnuvamentu in relazione à a stallazione, chì hè di proprietà di a Direzzione Regionale di Foresta è affittu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu mandatu à a Direzzione Generale di Foresta per appruvazioni in cunfurmità cù l'accordu di affittu. I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì a custruzzione ùn puderia micca principià finu à chì l'appruvazioni hè stata ricevuta.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà chjusu l'Impianti di Telecabina di Balçova in 2007 per motivi chì ùn ci era micca salvezza di vita è di pruprietà in u quadru di u rapportu preparatu da a Filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Meccanici. In u periodu intermedio, trè offerte sò state fatte per u rinnuvamentu di e facilità. Ma ogni volta, disgrazia seguitavanu u prugettu. Alcune di l'offerte, l'obiezioni di l'offerenti à l'Autorità di Acquistu Pùblicu, è alcuni di elli sò stati annullati da una decisione di a corte.

Infine, l'imprenditore STM Ropeway Systems Company hà pigliatu a decisione di l'Autorità di Acquistu Pùblicu, chì hà annullatu l'offerta, à u tribunale. A 14a Corte Amministrativa di Ankara hà trovu a cumpagnia ghjustificata è hà decisu di annullà a decisione di u KİK. Dopu à a perdita di tempu per l'annullamentu di l'offerta è l'obiezioni, a STM Firm hà pigliatu u capu è u situ hè statu rimandatu à l'impresa à u principiu d'aprili. Dopu, u 6 d'aprile, a fundazione di u prughjettu di rinnuvamentu hè stata pusata cù una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu. In u scopu di u prugettu, a cumpagnia di l'imprenditori hà demolitu prima u casinò rivoltante, chì hè stata inattiva per parechji anni è hè diventatu un munumentu di bruttura. Dopu, sò state realizate a demolizione di e stazioni inferjuri è supiriori è u smantellamentu di 8 pali d'acciaio chì portanu e cabine di i passageri. Siccomu a pruprietà di l'area induve l'installazione sò stallate appartene à a Direzzione Regiunale di Silvicultura, a municipalità hà mandatu a mudificazione di a parcella, chì include tutti questi cambiamenti, à a Direzzione Regiunale di Silvicultura per appruvazioni à a mità di ghjugnu, in cunfurmità cù l'affittu. accordu.

Chì ci hè statu fattu finu à avà ?

Prima di tuttu, u casinò girevole hè statu demolitu in u scopu di u prugettu à l'Impianti di Cable Car, a fundazione di quale hè stata posta cù una ceremonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, l'aprili scorsu. Questu hè statu seguitu da a distruzzione di e stazioni inferjuri è superiori. In novu, in u scopu di u prugettu, 8 pali trà a stazione più bassa è a stazione superiore, attraversu quale passanu e corde chì portanu e cabine di passageru, sò stati smantellati. Ordini sò stati posti per a fabricazione di 8 pali da esse custruitu trà e stazioni inferjuri è supiriori. Studi di terra sò stati realizati è prughjetti architettoniali sò stati preparati in cunfurmità. Cù a fabricazione di chassis d'acciaio in a stazione più bassa, a fabricazione di volanti hà iniziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*