Una vera rete di metro si forma lentamente in Istanbul

Una vera rete di metro si forma lentamente in Istanbul
Un affari suburbanu equivalenti à l'ambiente mudernu, tecnologicu è còmode, stazioni è treni di i metro, chì ponu esse cunsiderati lussuosi paragunatu à i treni suburbani, porranu un stile novu à a cità.
Metro, chì hè u principale mezzu di trasportu per e persone in parechje metropolis, hè intrutu in a nostra vita di ogni ghjornu cù i bisogni crescente di e cità metropolitane. Karaköy - Istiklal cd., chì avemu assuciatu cù u nome Metro in u nostru paese. Ancu s'è a linea Funicular, chì serve trà , crea leggende urbane perchè avemu avutu unu di i primi metro, a verità, cum'è tutti sapemu, hè chì ùn avemu micca metro.

Forse ùn era micca in a nostra cultura per ghjunghje in un locu sotterraneo. Cume à vulà. Ma dopu avemu capitu chì questi eranu in realtà solu impossibilità è difficultà ecunomiche. Avà vulemu in l'aria è cunquistemu cità sottu terra.

Dopu parechji paraguni cum'è u trasportu ferroviariu, u metro ligeru, ecc., una vera rete di metro si forma lentamente in Istanbul. Quandu dicu una vera reta di metro, dicu questu solu perchè si adatta perfettamente à u significatu di a parolla. Altrimenti, postu chì i metri è e cità chì avemu sò pianificati è cuncepiti dopu chì e cità sò stabilite è cumincianu à cresce è ghjunghje à una densità di pupulazione di milioni di persone, in generale anu da esse custruite cù i stessi limiti di a strada sottu à e strade esistenti. Hè cum'è u metro di a parte di l'Anatolia. Ci hà pigliatu parechji anni per l'autostrada chjamata E-5 per cunnette cù i stabilimenti situati più in basso. Per quessa, una strada di metro sottu u circondu, chì hè diventata una strada interna, o prima cunnisciuta cum'è "asfaltu d'Ankara", prova di creà interessu offrendu biglietti scontati, malgradu tutte l'affullanza. Hè pussibule ? Di sicuru si faci. Tuttavia, se e linee sò state custruite un pocu più in a cità, più vicinu à i lochi induve u trasportu publicu hè utilizatu in a vita di ogni ghjornu, u metro seria avà indispensabile in Istanbul. Pensu chì u percorsu di e linee suburbane, chì cunnetta cù i servizii di treni d'alta velocità, serà utilizatu più. Tuttavia, questu pò esse realizatu solu cù un travagliu di correzione di l'imaghjini significativu. À l'ochji di a ghjente di Istanbul, i treni suburbani è e stazioni sò visti cum'è una alternativa di trasportu insegura, induve i pickpockets è i tossicodipendenti sò stati rifuggiati è roaming nantu à i treni dapoi anni. Hè stata utilizata per necessità è ùn era micca preferita s'ellu ci era una altra opzione. Avà avemu una grande opportunità. Un affari suburbanu equivalenti à l'ambiente mudernu, tecnologicu è còmode, stazioni è treni di i metro, chì ponu esse cunsiderati lussuosi paragunatu à i treni suburbani, porranu un stile novu à a cità.

Spergu chì una grande cità cum'è Istanbul averà prestu alternative di trasportu muderni è sicuri chì permettenu esplorazioni cum'è quelli in altre metropole di u mondu. Ciò chì hè impurtante quì hè chì i lucali prutegge sti mezi di trasportu. À a so propria vita, u so propiu cunfortu è sicurità. Ùn ci scurdemu chì a pupulazione urbana chì campa in una cità rapida è difficiule di gode di a vita di ogni ghjornu hà assai da fà.

Surghjente: http://www.kesfet.tv

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*