Eskişehir Ankara YHT Expeditions sò 100 per centu pienu

Eskişehir Ankara YHT Expeditions sò 100 per centu cumpletu: Ferrovie di u Statu di a Repubblica Turca (TCDD) Eskişehir Station Manager Süleyman Hilmi Özer, a densità di i servizii di treni Eskişehir-Ankara High Speed ​​​​(YHT) per via di a chjusura di e scole è u mese di Ramadan.

Süleyman Hilmi Özer, Manager di a Stazione Ferroviaria di Eskişehir, Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), hà dettu chì a causa di a chjusura di e scole è u mese di Ramadan, i servizii di Treni d'Alta Velocità (YHT) Eskişehir-Ankara sò occupati.

Dichjarà chì i citadini anu avutu difficultà à truvà un locu in particulare per e spedizioni Eskişehir-Ankara in l'ultimi ghjorni, u Manager di Stazione Süleyman Hilmi Özer hà dettu chì aspettanu chì l'intensità cuntinueghja in tuttu u Ramadan. U direttore di stazione Özer hà dichjaratu chì ci sò parechji citadini chì viaghjanu cù a carta di viaghju YHT in i voli di Ankara.

Özer hà ancu annunziatu chì i servizii YHT, chì sò stati aperti da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan u 23 di marzu di u 2013 è riduciutu a distanza Eskişehir-Konya di 355 chilometri da 5 ore à 2 ore, cuntinueghjanu cù 50 per centu di occupazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*