Dichjarazione scritta nantu à a demolizione di u ponte di a stazione in Eskişehir

Dichjarazione scritta annantu à a demolizione di u ponte di a stazione in Eskişehir: Ayhan Kavas, presidente di a Cummissione di Zonificazione di l'Assemblea Metropolitana di Eskişehir, hà fattu una dichjarazione scritta annantu à u prughjettu "Sutterrà di a Linea Ferroviaria chì passa per a cità" è a demolizione di a stazione cunnessa. ponte.

In a so dichjarazione, Kavas hà ricurdatu chì u prublema occupava u publicu di Eskişehir per un bellu pezzu. Ricordendu chì u Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica Turca (TCDD), Süleyman Karaman, è a so delegazione chì l'accompagnanu anu discututu u prublema cù u guvernatore Güngör Azim Tuna è u sindaco di a municipalità metropolitana Yılmaz Büyükerşen, Kavas hà dettu in a so dichjarazione scritta: "U cunsensu chì hè natu in u risultatu di queste discussioni. era una alternativa per u trammu chì passava sopra u ponte di a stazione. " Hè dichjaratu chì serà demolitu da TCDD dopu a custruzzione di a linea di rotta. Dopu à sta riunione, u deputatu di Eskişehir Salih Koca hà purtatu di novu u prublema à a piattaforma pulitica è l'abbandunò senza risolve cù a so dichjarazione à u publicu. Vale à dì; I pulitici AKP, chì anu fattu un abitudine patologicu di culpisce a Municipalità Metropolitana di Eskişehir per ogni travagliu ch'elli ùn anu da fà, sfurtunatamenti mantenenu a listessa attitudine nantu à una questione vitale cum'è u trasportu urbanu. Se TCDD face u prughjettu, chì hè, ùn hà micca u lussu di dì "Demucraremu u ponte, fate tuttu ciò chì fate nantu à i servizii di tram". Prima chì stu ponte sia demolitu, TCDD hè rispunsevule per a stallazione di una nova linea per cuntinuà u trasportu di tram. "A municipalità metropolitana di Eskişehir hà rializatu tutte e so funzioni finu à avà è continuerà à fà cusì per assicurà chì u serviziu chì furnisce à a ghjente di Eskişehir ùn hè micca interrottu".

Kavas hà ripetutu chì a Municipalità Metropolitana hè pronta à furnisce ogni tipu d'assistenza è sustegnu à TCDD in quantu à a demolizione di u ponte, è hà dichjaratu ch'elli ùn accunsentiscenu micca à l'interruzzione di i servizii di tram in u scopu di l'opere, ancu per un certu periodu. di tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*