U Trenu d'Alta Velocità hè in corso

A prima tappa di u Prughjettu Ferroviariu Ankara-Tbilisi, induve passerà a linea Balıseyh-Yozgat-Yıldızeli, i monti sò traforati, i tunnel sò aperti, i colli sò livellati è i travaglii realizati stabiliendu viadutti nantu à a pianura sò stati. si trasfirìu à a sezione Sorgun-Akdağmadeni-Yıldızeli è accelerà.
In a regione induve passerà a linea Balıseyh-Yozgat-Yıldızeli, chì custituisce a prima tappa di u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità "Silk Road" cunnessu à Ankara-Tbilisi, e muntagne sò perforate, i tunnelli sò aperti, I colline sò rializate è i viaducti sò stabiliti nantu à a piaghja, mentre chì a maiò parte di i travaglii realizati trà Sekili-Yozgat-Sorgun sò finiti. L'opere chì sò stati trasferiti à Sorgun-Akdağmadeni-Yıldızeli cuntinueghjanu rapidamente.
In u rapportu preparatu da a 2a Direzzione Regiunale di Ferrovie Statali, un totale di 840 milioni di TL hè stata spesa, è i travaglii trà Sekili-Yerköy-Yozgat-Sorgun di a prima tappa di u prugettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 20 ghjorni. da a consegna di u situ à a cumpagnia di u cuntrattu u 2008 di nuvembre di u 1080, sò stati cumpletati. Da una banda, face parte di l'arteria principale longitudinale di a reta ferroviaria chì si estende da a fruntiera occidentale di a Turchia à u cunfini orientali, è da l'altra banda, a ferrovia di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul trà Ankara-Yozgat-Sivas. , chì si trova nantu à a cunnessione ferroviaria di l'Europa-Iran, l'Europa-Media Oriente è i paesi di u Caucasu. è Ankara-İzmir Linee di Trenu d'Alta Velocità, hè statu nutatu chì furnisce a cunnessione trà l'est è l'ouest. paese.
A DISTANZA DI TRASPORTU hè CORTA
In u scopu di u prugettu, chì accurtà u trasportu ferroviariu esistente trà Ankara è Sivas, chì hè 602 chilometri, à 141 chilometri, u tempu di viaghju da 461 ore à 12 ore 2 minuti, u tempu di viaghju attuale trà Istanbul è Sivas, chì hè apprussimatamente 51 ore, à 21 ore 5 minuti, a distanza trà Ankara-Yozgat-Sivas Un totale di 49 chilometri di rete novi sò stati pruvati à stabilisce.
In u rapportu, hè statu dichjaratu chì "Ci sò 484 viaducts cù una lunghezza di circa 6 metri, i fundazioni pilati è superficiali di alcuni di sti viaducti sò stati cumpletati, è l'altri travaglii di fabricazione sò ghjunti à a fine".
Hè statu dichjaratu chì ci sò trè tunnelli separati nantu à a strada, "180 metri, 695 metri è 4 mila 798 metri", è u tunnel più longu di a strada hè u tunnel di 4 metri trà i paesi Azizli-Divanlı di u centru di Yozgat.
Intantu, hè statu nutatu chì a reta ferroviaria trà Ankara-Yozgat-Kayseri serà migliurata è fatta adattata per i passaggi di treni d'alta velocità. In questu cuntestu, hè statu infurmatu chì a linea di Trenu d'Alta Velocità di a Strada di Seta serà aduprata trà Ankara è Yozgat, è a linea trà Yozgat-Kayseri serà rinnuvata è adattata per u passaghju di treni à alta velocità.
U PASSU DI U PROGETTU hè assai vechju
A storia di u prughjettu di a Ferrovia Balıseyh-Yozgat-Yıldızeli, chì custituisce a prima tappa di a linea ferroviaria Ankara-Tbilisi cunnessa, data di u 1960. L'investimentu hè statu abbandunatu in u 1968, postu chì ùn pudia esse abbastanza soldi da fonti straniere per u prughjettu di a Ferrovia Ankara-Tbilisi, chì hè statu purtatu à l'agenda in quelli anni.
U stessu prughjettu hè statu purtatu à l'agenda di novu in u 1986 è una offerta hè stata fatta per a preparazione di u prughjettu di studiu. In u rapportu finali di i travaglii finiti in u 1990, hè statu dichjaratu chì "U costu di u prughjettu di a ferrovia Ankara-Tbilisi, Balıseyh-Yozgat-Yıldızeli, hè altu è u rendiment hè assai bassu".
Malgradu u fattu chì u prughjettu, chì l'investimentu hè statu abbandunatu in cunfurmità cù questu rapportu, hè stata inclusa in u prugramma di reinvestimentu in l'anni dopu "in cunsiderà e cundizioni cambianti", hè stata escluduta da u prugramma d'investimentu in u 2002 prima di inizià i studii. .
I travaglii di a strada di a linea Ferrovia Ankara-Yozgat-Sivas sò stati riavviati u 5 d'ottobre 2004 da a Direzzione Generale DLH, i travaglii sò stati finiti u 22 di ghjugnu 2006, appruvati è i piani di espropriazione sò stati preparati.
U prughjettu in corso parte da Ankara Kayaş, è a linea di treni esistenti hè seguita finu à u distrittu Yerköy di Yozgat. A linea parte da a vicinanza di a cità di Sekili di u distrittu di Yerköy è cunverge à a stazione di Sivas Yıldızeli via Yozgat-Doğankent.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*