U sistema di ferrovia leggera hè necessariu in Manisa

U Sistema di Ferrovia Ligeru hè un Must in Manisa: u sindaco di Manisa Cengiz Ergün hà dettu: "U sviluppu di Manisa deve avà passà à u sistema ferroviariu in u trasportu publicu. Hè u tempu di implementà prughjetti chì allevianu u trafficu in u centru di a cità passendu sottu terra è sopra a terra, cum'è u metro ligeru. "Semu ancu tardi." disse.

Dichjarà chì u bilanciu di a cità metropolitana ùn pò esse ignoratu per a continuazione di prughjetti impurtanti, u sindaco Cengiz Ergün hà enfatizatu chì u sviluppu di Manisa deve passà à u sistema ferroviariu in u trasportu publicu. Dichjarà chì u sistema ferroviariu ùn deve esse limitatu à u centru di a cità, u sindaco Ergün hà dettu: "Semu sicuri chì u bilanciu di a cità metropolitana serà impurtante per a continuità di i prughjetti. In fatti, avemu prublemi cum'è questu chì necessitanu un finanziamentu significativu. Per esempiu, u sviluppu di Manisa hà avà bisognu di cambià à un sistema ferroviariu in u trasportu publicu. Hè u tempu di implementà prughjetti chì allevianu u trafficu in u centru di a cità passendu sottu terra è sopra a terra, cum'è u metro ligeru. Semu ancu tardi. Di sicuru, risorsi finanziarii significativi seranu utilizati per assicurà chì u sistema ferroviariu ùn hè micca limitatu à u centru di a cità è chì i distretti sò ancu inclusi in questa reta, cum'è in l'esempiu di Izmir. Hè quì chì avemu da capisce l'impurtanza di u tamantu budgetu di a cità metropolitana, è dunque u privilegiu di esse una cità metropolitana. In riassuntu, l'aumentu di a mobilità in i prughjetti cù u so budgetu enormu è l'aumentu di a parte da a banca pruvinciale attrae quelli di noi chì vulemu solu serve ", disse.

Concludendu u so discorsu affirmannu chì a municipalità di Manisa pensa in grande è per quessa hà bisognu di grandi finanziamenti, u sindaco Ergün hà dettu: "Sò sicuru chì ci scuntremu più spessu cù u settore finanziariu da avà. Perchè pensemu chì l'investimenti grandi è grandi necessitanu grandi finanziamenti. "In questu sensu, vogliu ringrazià l'impiegati di TEB in nome di Turchia per i so sforzi per fà tali cuntributi à l'ecunumia turca, è in nome di Manisa è u nostru populu per queste riunioni nantu à cumu i guverni lucali ponu utilizà strumenti di finanziamentu più efficaci. ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*