Pamukova Train Wreck in u so nove annu

Pamukova accidenti di trenu in u so terzu anniversariu
Pamukova accidenti di trenu in u so terzu anniversariu

Pamukova Disaster o Pamukova Train Accident, accidente di trenu chì hè accadutu in u distrittu Pamukova di Sakarya u 22 di lugliu di u 2004. U trenu chjamatu Yakup Kadri Karaosmanoğlu, chì hà fattu u serviziu di trenu acceleratu trà Ankara è Istanbul, hà deragliatu per via di una velocità eccessiva, causendu 230 morti è 41 feriti da un totale di 80 passageri. L'accidentu hè accadutu in u primu passu di u prucessu di privatizazione in corso è u prugettu di trenu d'alta veloce appena lanciatu in a Ferrovia Statale di a Republica Turca (TCDD). Dopu à l'accidentu accadutu per via di a transizione precipitosa trà a linea di treni Ankara-Istanbul, chì hè a linea più trafficata in quantu à u numeru di passageri, malgradu l'infrastruttura insufficiente, u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, ùn hà micca dimissioni è ùn hè statu licenziatu malgradu. l'intensa reazione publica.

TCDD hè stata in u scopu di a privatizazione, soprattuttu da l'anni 1980, è i guverni successivi anu fattu diverse riformi in questa istituzione. Tuttavia, e ferrovie ùn anu micca ricivutu investimentu quant'è l'autostrade in u trasportu terrestre.

Dopu à l'accidentu, u Prof. Dr. Sicondu u rapportu di u Cumitatu Scientificu creatu sottu a presidenza di Sıddık Binboğa Yarman, l'accidentu hè accadutu cusì: Dopu chì u trenu hà passatu a stazione di Mekece, hà intrutu in u turnu cù un raghju di 345 metri à una vitezza di 132 chilometri per ora. U limitu di velocità per esse osservatu à a curva hè di 80 km. A causa di a velocità eccessiva, a rota di manca di a seconda vittura di passageru di u trenu hà derailed, è in u risultatu di u deraillement di i vagoni cunnessi à sta vittura, u equilibriu di u trenu si deteriorava è si spostò rapidamente è s'inclinò. In u listessu rapportu, hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca signali d'avvisu è cartelli per i meccanichi in u locu di l'accidentu, i 5 ore è 15 minuti datu per u viaghju tutale ùn eranu micca abbastanza, è l'infrastruttura inadatta era unu di i fatturi chì affettanu u viaghju. accidente.

In u casu intesu à u Sakarya 2nd Heavy Penal Court, Salih Ekizler, l'avucatu di l'accusati, dichjarà chì e parti chì sò state lanciate da i vagoni durante l'accidentu sò state pigliate da l'autorità TCDD immediatamente dopu l'accidentu, è ammucciate u bordu di a strada è l'evidenza hè stata scura in questu modu.

U casu hè intesu in Sakarya 2nd High Criminal Court. Cù a cunclusione di u casu, u 1u meccanicu Fikret Karabulut hè cunnannatu à 2 anni, 6 mesi in prigiò è 100 YTL in fine, u 2u meccanicu Recep Sönmez hè cunnannatu à 1 annu, 3 mesi in prigiò è 333 YTL in fine. U Capu di Trenu Köksal Coşkun hè assoltu. Inoltre, a dumanda di l'Uffiziu di u Procuratore Publicu per apre una investigazione contr'à u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman serà rifiutata da u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım.

In una dichjarazione annantu à l'anniversariu di l'accidentu, l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu BTS enfatizatu chì, ancu s'è TCDD hè statu trovu culpèvule à un ritmu di 4/8, i gestori ùn sò micca purtati à a ghjustizia. Emin Koramaz, presidente di u Cunsigliu di Direzzione di a Càmera di l'Ingenieria Meccanica di TMMOB, hà criticatu u Ministeru di Trasportu è a Gestione di TCDD è hà dichjaratu chì l'avvertimenti tecnichi fatti prima di l'accidentu ùn sò micca stati cunsiderati. Critichendu ancu e pulitiche di privatizazione chì sò state implementate dapoi anni, Koramaz hà dichjaratu chì l'autostrade sò guardati contr'à e ferrovie è chì ùn ci hè micca investimentu in u trasportu ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*