A Russia hà da custruisce un ponte di 7 chilometri ...

U Ministru di u Sviluppu di u Far East di Russia, Viktor Isaiev, hà suggeritu chì un ponte di 7 chilometri di longu sia custruitu per furnisce l'accessu à l'isula di Sakhalin da a strada più corta.
U ponte permetterà u trasportu ferroviariu è terrestre. Nutendu chì un terzu corridor serà apertu à a regione Pacificu, u ministru hà nutatu chì i porti ùn rispundenu micca à a capacità di trasportu, è chì u trasportu direttu creà un grande vantaghju in termini di rapidità.
A Russia ghjunghje à l'Oceanu Pacificu da a linea ferroviaria Transiberiana. Una linea ferroviaria alternativa vene da a regione Baikal-Amur. U Ministru di i Trasporti, Igor Levitin, hà prupostu in u 2009 di custruisce una ferrovia di 580 chilometri da a cità di Selihin in a Regione di Khabarovks à a stazione di Nis di l'isula di Sakhalin. Se sta pruposta hè messa in pratica, serà furnita una cunnessione ferroviaria diretta cù l'isula di Sakhalin.
CUSTA ALMENU 10 MILIARDI DOLLARS
Sicondu a nutizia di Ria Novost, a lunghezza di u ponte chì hè prevista à esse custruitu nantu à u Strettu di Nevelski, induve si trova a distanza più corta, serà di 7 chilometri è u so costu serà almenu 10 miliardi di dollari. A Regione di Sakhalin è e ferrovie statali russe cuntinueghjanu i studii tecnichi per fà u prughjettu viable.
Sicondu Isaiev, un ponte pò esse custruitu un ghjornu in una zona di 45 chilometri da l'isula di Sakhalin à l'isula giapponese di Hokkaido. Cusì, hè custruitu una larga rete ferroviaria chì stende da l'Europa à u Giappone.
ALCUNI PROGETTI ANNULLATI PER SCANDALI FINANZIARI
Hè nutate chì a pruposta di Isaiev hè ghjunta dopu à a critica di u presidente russu Vladimir Putin chì i membri di u guvernu ùn anu micca travagliatu in investimenti in a regione Far East. Putin hà dettu chì solu u 20 per centu di l'investimenti previsti per a regione puderia esse realizatu.
Certi prughjetti in a regione sò stati annullati per scandali finanziarii è altri prublemi. U ponte di 2012 metri custruitu in Vladivostok in u quadru di u summit di a Cooperazione Ecunomica Asia-Pacificu 1104, apertu da u Primu Ministru Russu Dmitri Medvedev, hè statu temporaneamente chjusu per prublemi di asfaltu. L'autostrada di 930 milioni di dollari chì cunnetta l'aeroportu di Vladivostok è l'isula di Ruski hè stata dannata da e forte piogge. Medvedev hà dumandatu chì i rispunsevuli sò puniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*