Se Niğde ùn piglia micca passi per u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, Manderà u Trenu

Se Niğde ùn piglia micca passi per u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, Manderà u Trenu
"PERCHU U PROJETTU NIGDE SPEED TRAIN hè statu disattivatu?" A nutizia hà avutu un grande impattu in u publicu. U prugettu hè statu purtatu à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale Turca cù una mozione da u deputatu Doğan Şafak in i ghjorni passati.

Dopu a disattivazione di Niğde in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, cum'è in ogni investimentu, İSMET ÜNVER, Editore in Capu di Sabah Newspaper in Bor, hà scrittu un articulu, "Perchè Niğde hè statu disattivatu in l'Alta Velocità. Prughjettu di trenu?" avia dumandatu. Sta quistione hà attiratu assai attenzione da u publicu in Niğde, cù l'eccezzioni di l'autorità. U fattu chì u prughjettu hè statu purtatu à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia da Şafak, hè stata cunsiderata una bona nutizia è una iniziativa da u populu di Niğde.

Avà, cum'è residenti di Niğde, aghjunghje Niğde à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità cù KAYSERİ, NEVŞEHİR, AKSARAY, KONYA è ANTALYA hè vistu cum'è una opportunità chì ùn deve esse mancata. I citadini di Niğde chjamanu i Deputati di u Partitu AK Niğde, i sindaci di u Partitu AK, i membri di l'Assemblea Provinciale è i Cunsiglii Municipali, i presidenti è l'amministratori di a cità di u Partitu Ak; Ellu dice: "Fate un passu avà, NIĞDE, o u trenu correrà veloce".

I citadini esprimenu l'opinione chì "Niğde, chì ùn hà micca sfruttatu l'opportunità chì sò ghjunti finu à avà, deve avà turnà sta opportunità à u so vantaghju, è sta situazione deve esse valutata cum'è una opportunità chì vene à Niğde ogni 100 anni".

AKSARAYLI RAISED SELVI, NIGDELERS SERVICE COMPETITIONAL

İSMET ÜNVER, Editore in Capu di Sabah Newspaper in Bor, nantu à u sughjettu; "Ora, possu ricurdà e parolle di i mo amichi di Aksaray anni fà. I mo amici Aksaray sohbet In u passatu, eramu orgogliosi quandu diciamu chì "SeLVİ da Aksaray cresciuti, e persone di Niğde cumpetenu in serviziu". Nta l'ultimi anni, u serviziu hè andatu à Aksaray, Niğde cerca. Avà, mi pare di sente chì a parolla ch'e aghju dettu hà cuminciatu à esse dichjarata per u populu di Niğde in l'ultimi anni. Simu di quelli chì ùn sò micca pessimisti, avà invece di cantà a canzona 'U trenu neru serà tardu, forse ùn vene mai', canteremu a canzona 'U trenu arriva, benvenuti, e stanze venenu viote' forma di "pienu"; Continueremu à parlà in nome di u publicu finu à chì i prughjetti cum'è Trenu d'Alta Velocità, Aeroportu, Ecemiş, Akkaya Dam sò cumpletati.

Da una banda, i pulitici di u Partitu Ak dicenu: "Ampliaremu e rete ferroviaria di treni à alta velocità, faremu cunnessione cù e linee esistenti", ma perchè Niğde ùn beneficia micca di u trenu d'alta velocità chì passerà per u Centru Centrale. Regione d'Anatolia? Avà, cum'è residenti di Niğde, aspittemu chì u guvernu, u Ministeru di i Trasporti è e Ferrovie Turchi di Statu cunsiderà a dumanda di u prugettu di treni d'alta velocità di Niğde.

Surghjente: www.borhaber.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*