A Strada Definitiva di u Canali Istanbul

Strada di u Canali di Istanbul
Strada di u Canali di Istanbul

U prughjettu Kanal Istanbul parterà da Yeniköy è seguitarà a diga di Sazlıdere per scuntrà a Marmara da u lavu Küçükçekmece. Mentre determinava a strada esatta di Kanal Istanbul, induve i rumuri nantu à a so strada circulavanu dapoi mesi, e cundizioni geografiche sò state prese in considerazione.

Sicondu a nutizia di Nazif KAraman da u ghjurnale Sabah, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà preparatu u Pianu di Zonificazione per u prugettu in questa direzzione. U Ministeru hà ancu mandatu u pianu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è à l'istituzioni pubbliche pertinenti per un esame preliminare.

U pianu hè attualmente esaminatu da u Dipartimentu IMM di Ricostruzione è Urbanizazione. A cumuna darà un parè à u Ministeru in u risultatu di l'esame. Dopu chì u Ministeru hà preparatu è firmatu u pianu finale, l'opinioni seranu cercate da altre municipalità è istituzioni publiche in quantu à u pianu. Allora u pianu serà sospesu in IMM è e municipalità di distrittu.

A DIGA È U LAGO VANNERANNE

Sicondu u pianu, u principiu di Kanal Istanbul serà adiacente à u 3rd Airport. U mutivu più impurtante per u Ministeru di sceglie sta strada hè chì a maiò parte di i terreni nantu à l'assi di u canali appartenenu à u tesoru è a Diga di Sazlıdere è u Lavu Küçükçekmece seranu utilizati à u livellu massimu mentre u canale hè apertu.

I travaglii di scavi seranu realizati in a sezione di 16 chilometri di l'area fora di a Diga di Sazlıdere è u Lavu Küçükçekmece. U percorsu definitivu di u prughjettu pazzu di Istanbul serà Yeniköy-Sazlıdere Dam-Arnavutköy-Basakşehir-Küçükçekmece Lake. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà dumandatu à e municipalità è istituzioni ligati à i prughjetti di infrastrutture è superstrutture per i prossimi 50-100 anni di piani d'approcciu, prughjetti è studii per u prughjettu Kanal Istanbul. In cunfurmità cù l'opinioni ricevuti da u Ministeru, un pianu di zoning scaled 1/100.000 hè statu preparatu. U pianu hè statu preparatu da a Direzzione Generale di Pianificazione Spaziale sottu u Ministeru.

VICINU À TERCER AEROPORTU

Cù u pianu, a strada di Kanal Istanbul è i novi insediamenti per esse custruitu nantu à a strada, i zoni di cummerciu, i centri turistici è i zoni di riserva sò stati ancu determinati. Sicondu u Pianu di Zonificazione, u Canale partirà da Yeniköy in u Nordu è serà vicinu à u 3rd Airport. Una marina di lussu serà custruita à l'estremità nordu è miridiunali di u Canale, chì hè prevista à 44 km di longu è 200 metri di larghezza. U mutivu più impurtante per u Ministeru di sceglie sta strada hè chì a maiò parte di e terre nantu à l'assi di u canali appartenenu à u tesoru. Sicondu i dati in u pianu preparatu, a maiò parte di e terre induve u canali passanu sò usati in l'agricultura. Era ancu previstu di furnisce u massimu benefiziu da a diga di Sazlıdere è u lavu Küçükçekmece in u prugettu. A diga di Sazlıdere serà in u canali da una estremità à l'altru.

U lavu Küçükçekmece, chì hè statu datu una alerta di periculu per via di a contaminazione, serà ancu situatu in u canali. In questu modu, u prezzu di espropriazione è altri costi seranu più bassi. Un altru vantaghju di a strada hè chì ùn ci hè micca terrenu forestale nantu à a strada. À longu u canali, ci saranu residenze densi è di bassa densità, spazii cummerciale è centri turistici.

L'area di u prugettu, chì hè prevista cum'è una alternativa à u Bosforu, serà situata in i cunfini di i distretti di Avcılar, Küçükçekmece, Başakşehir è Arnavutköy. Tutte l'infrastruttura è e superstrutture da esse stabilite in u scopu di u prugettu fermanu in i cunfini di questi distretti.

Sicondu u rapportu cumpletu, a durata di a strada di Kanal Istanbul 45 chilometri. U canali passerà per i distretti di Avcılar, Küçükçekmece, Başakşehir è Arnavutköy. U percorsu parterà da l'istmu chì separa u Mari di Marmara da u Lavu Küçükçekmece è cuntinueghja longu u bacinu di a diga di Sazlıdere. Dopu, passendu u Village Sazlıbosna, ghjunghjendu à l'est di Dursunköy, passendu u Village Baklalı, ghjunghjerà à u Mari Neru à l'ouest di u Lavu Terkos. 7 km serà Küçükçekmece, 3 mila 100 metri seranu Avcılar, 6 mila 500 metri seranu Başakşehir è i 29 chilomitri restanti saranu in i cunfini di Arnavutköy.

Canale Storia di Istanbul

A storia di u prughjettu alternativu di a via navigabile à u Bòsforu torna à l'Imperu Rumanu. U prughjettu di trasportu di u fiume Sakarya hè statu citatu per a prima volta in a currispundenza trà u guvernatore di Bitinia Plinio è l'imperatore Trajanu.

L'idea di cunnette u Mari Neru è Marmara cù un strettu artificiale hè stata annantu à l'agenda 16 volte da u 6u seculu. Unu di i 1500 prughjetti maiò chì l'Imperu Ottumanu hà previstu di implementà à a mità di l'anni 3 era di cunnette u fiume Sakarya è u Lavu Sapanca à u Mari Neru è Marmara. Hè vinutu à u primu pianu in u 1550 durante u regnu di Solimanu u Magnificu. Ancu s'è i dui grandi architetti di l'epica, Mimar Sinan è Nicola Parisi, cuminciaru à preparà, a implementazione di stu prughjettu hè stata annullata per via di e guerre.

Dati tecnichi di Kanal Istanbul

Serà implementatu nantu à a parte europea di a cità. Una via d'acqua artificiale serà aperta trà u Mari Neru è u Mari di Marmara per facilità u trafficu di navi in ​​u Bosforu, chì hè attualmente una porta alternativa trà u Mari Neru è u Mediterraniu. À a junzione di u canali cù u Mari di Marmara, una di e duie cità novi, chì hè prevista per esse stabilita finu à u 2023, serà stabilita. Cù stu canale, u Bosforu serà cumplettamente chjusu à u trafficu di cisterna, è duie novi peninsula è una nova isula seranu formate in Istanbul.

  1. Lunghezza 40-45 km
  2. Larghezza (superficie): 145-150 m
  3. Larghezza (base): 125 m
  4. Prufundità: 25 m

Kanal Istanbul copre 453 milioni di metri quadrati di a Nova Cità, chì hè prevista per esse custruitu nantu à 30 milioni di metri quadrati. L'altri spazii sò l'aeroportu cù 78 milioni di metri quadrati, Ispartakule è Bahçeşehir cù 33 milioni di metri quadrati, strade cù 108 milioni di metri quadrati, parcelle di zoning cù 167 milioni di metri quadrati è spazii verdi cumuni cù 37 milioni di metri quadrati.

U studiu di u prugettu duverà dui anni. I terreni estratti seranu aduprati in a custruzzione di un grande aeroportu è portu, è seranu utilizati per u riempimentu di e cave è di e mine chjuse. Hè dichjaratu chì u costu di u prugettu pò esse più di 10 miliardi di dollari.

U 15 di ghjennaghju di u 2018, a strada di u prugettu hè stata determinata. U Ministeru di i Trasporti hà annunziatu à u publicu chì u prugettu passerà per e rotte di u Lavu Küçükçekmece, Sazlısu Dam è Terkos Dam.

Costu di u Canal Istanbul

U costu tutale di u prugettu hè previstu di 20 miliardi. Quandu l'investimenti cum'è i ponti è l'aeroporti sò cunsiderati, u costu tutale 100 miliardi USD hè previstu chì succede.

U Prughjettu serà cumpletu in 5 anni

Circa 5 travagliadori seranu impiegati durante a fase di custruzzione. Quandu u prugettu hè finitu, darà impieghi à 1,350 persone. Serà adattatu per u passaghju di navi ancu cù una dimensione di 1,5 DTW. Sicondu a prufundità di u canali, circa 115 miliardi di metri cubi di scavi sò previsti. Hè stimatu chì XNUMX milioni di metri cubi di materiale esce da u mare è u dragu.

3 Isule per esse Custruite da a Scavi

Sicondu e dichjarazioni in u rapportu EIA, u primu gruppu isulanu serà custituitu da 3 sezioni è a so superficie tutale serà di 186 ettari. U sicondu gruppu d'isule serà custituitu da 4 isule è a so superficia tutale serà di 155 ettari. U terzu gruppu di isule serà custituitu da 3 isule è copre 104 ettari. L'escavazione serà aduprata fora di l'isula, in riempimentu di a costa di u Mari Neru è in a custruzzione di una nova costa in a regione induve si trova u lavu Terkos.

6 ponti seranu custruiti sopra u Canal Istanbul

I percorsi di i ponti da custruisce sò stati ancu determinati. In più di i ponti, i posti d'urgenza seranu custruiti in u canali. Per assicurà u trafficu di i battelli, u trafficu sicuru è a risposta in casu d'accidentu o di avaria, 6 sacchetti seranu fatti per l'attraccamentu in casu d'urgenza, ogni 8 chilometri. A durata di sti sacchetti serà almenu 750 metri. Oltre à questu, i centri di risposta d'urgenza per l'operazione di u canali, l'infrastruttura è a superstruttura cum'è strutture di entrata è uscita di u canali, sistemi di trafficu di navi, frangiflutti, fari è spazii d'attesa in u Mari Neru è u Marmara di Marmara seranu custruiti in u prugettu.

23 km2 L’espropriazione sarà fatta

E zone chì saranu più affettate sò Şahintepesi, induve campanu 35 mila persone, è Altınşehir, induve campanu 14 mila persone.

Unu di i prublemi più parlati in quantu à Kanal Istanbul era e zone di espropriazione. Sicondu u rapportu, 45 di a strada di 8 chilometri passa per u lavu Küçükçekmece è 12 passa per Sazlıdere. Un chilometru di zona hè furesta. I zoni ricuperati seranu espropriati è sta zona hè di circa 23 chilometri quadrati. I lochi cù a più alta densità di pupulazione sò trà a linea Küçükçekmece Avcılar è Baklalı Terkos. Şahintepesi, induve campanu 35 mila persone, è Altınşehir, induve campanu 14 mila persone, sò trà e zone chì saranu più affettate da u prugettu.

À propositu di u Prughjettu Kanal Istanbul

Cù a realizazione di u Prughjettu "Canal Istanbul", chì hè pianificatu in i cunfini di a pruvincia di Istanbul, i distretti di Avcılar, Küçükçekmece, Başakşehir è Arnavutköy; Riducendu a pressione eccessiva in u Bosforu, impediscendu l'avvenimenti chì ponu accade dopu à un eventuale accidente marittimu, è cusì assicurendu a navigazione, a vita, a pruprietà è a sicurità ambientale di u Bosforu sò di grande impurtanza per a Turchia è per tutti i paesi chì utilizanu u Turcu. Stretti. Cù u prughjettu pianificatu, hè u scopu di minimizzà u trafficu di navi chì minaccia a vita è i beni culturali in u Bosforu, è di furnisce una opportunità di transitu alternativu à i navi esposti à u trafficu pesante à e duie entrate di u Bosforu.

Attualmente, i travaglii di ingegneria dettagliata sò sempre in corso, è u corridore dopu à u Lavu Küçükçekmece - Sazlıdere Dam - Terkos East, chì hè di circa 45 chilometri, hè previstu di serve Istanbul per 5 anni, sempre chì i travaglii di custruzzione sò finiti in 100 anni. è u mantenimentu necessariu hè fattu.

Rapportu di valutazione di l'impattu ambientale di Kanal Istanbul

Tuttu u Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale di Kanal Istanbul QUI scaricabile. (U schedariu hè 141 MB di dimensione)

Strada di u Canali di Istanbul

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*