Gulf Dolphin serà in İzmir in u primu trimestre di u 2014

Gulf Dolphin serà in İzmir in u primu trimestre di u 2014

Mentre a pruduzzione di 40 treni EMU, urdinati da İZBAN in u quadru di u Grande Pianu di Trasportu di İzmir, hè stata iniziata, una delegazione di İZBAN si n'andò in Corea di u Sudu è esaminò tutte l'opere in situ. U membru di u Cunsigliu di İZBAN Selçuk Sert, u Vice Direttore Generale Sönmez Alev è u Manager di Mantenimentu Tecnicu Enis Tanık anu ricevutu una vasta infurmazione da l'autorità sudcoreane mentre esaminendu l'ultimu statutu di studii di fabricazione è teste di tipu in Hyundai Rotem. Mentre u primu di i setti, chì u nome hè statu determinatu cum'è "Gulf Dolphin" da i voti di 20 mila abitanti di Izmir, hà pigliatu u so postu nantu à i rails, i funzionari İZBAN chì anu assistitu à u mumentu impurtante immortalizati stu mumentu cù ritratti.

U Diputatu General Manager di İZBAN Sönmez Alev hà dettu chì i travaglii di fabricazione, chì anu cuminciatu dopu à a cerimonia di firma di u cuntrattu u 17 di marzu di u 2012, cuntinueghjanu in cunfurmità cù u prugramma, è hà dettu: "Almenu 2 setti di Körfez Dolphins seranu in İzmir in a prima volta. trimestre di u 2014, avemu pigliatu a nostra parolla. Immediatamente dopu, e spedizioni continuanu ogni mese in cunfurmità cù u prugramma, è i nostri treni seranu nantu à i rails. Alev hà sottolineatu chì a flotta di treni, chì İZBAN produce cù 43 treni, aumenterà à 83 cù l'arrivu di i novi seti, è hà dettu: "I novi seti seranu unu di i passi più impurtanti chì riduceranu u nostru calendariu à 5 ~. 6 minuti."

25 PERCENT INDUSTRIA DOMESTICA

In i 40 novi treni EMU di İZBAN, a cumpagnia sudcoreana utilizerà i prudutti industriali turchi à un ritmu di 25 per centu, creendu cusì un valore aghjuntu di circa 85 milioni di TL per l'industria di u nostru paese. Hyundai Rotem hà fattu l'offerta più bassu trà e 10 cumpagnie chì anu ricevutu u schedariu per l'offerta per 2011 treni suburbani EMU, chì era tenuta da İZBAN u 40 d'ottobre di u 7, è l'offerta hà risultatu circa 340 milioni di TL. Dopu à a firma mutuale di un cuntrattu cù a cumpagnia sudcoreana u 17 di marzu di u 2012, u travagliu di fabricazione era principiatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*