Trasportu è Rimozione di Arburi per Cable Car in Yenimahalle

Ci hè un ritardu in a linea di funivia Yenimahalle Şentepe
Ci hè un ritardu in a linea di funivia Yenimahalle Şentepe

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, in quantu à u trasportu è a rimozione di alcuni di l'arburi in Yunus Emre Junction per a stazione di funivia chì deve esse custruita trà Yenimahalle Şentepe, hà dettu: "Di 37 arburi, 20 ghjovani sò stati trapiantati è 17 sò stati eliminati perchè ùn ci era micca facilità di trasportu ".

Nutendu chì i travaglii per a custruzzione di a funivia, chì hè trà i prughjetti "amichevuli di l'ambiente" di a Municipalità Metropolitana, sò cuminciati, u sindaco Gökçek hà dettu: "In questu cuntestu, 4 di l'arburi 37 in a Junction Yunus Emre à u L'intersezzione di Akın Street è Ragıp Tüzün Street, induve una di e 20 stazioni serà custruita, sò state trasplantate, è 17 d'elli sò stati smantellati perchè ùn ci era micca facilità di trasportu. Rimarchendu chì Ankara hè a cità induve u più arburi sò piantati in Turchia, u sindaco Gökçek hà dettu:

"Quandu era u sindaco, a quantità di spazi verdi per capita in Ankara era di 2 metri quadrati. 19 anni sò passati. Attualmente, a quantità di spaziu verde per persona hè aumentata à 19 metri quadrati. Intantu, s'ellu si cunsidereghja chì a pupulazione hà duppiatu in 19 anni, pudemu dì chjaramente chì a zona verde hè in realtà aumentata à 38 metri quatratu. Questu significa chì a Municipalità Metropolitana di Ankara hà piantatu tanti arburi quant'è l'arburi piantati in i 19 anni precedenti di a Republica ogni annu in l'ultimi 71 anni. In Ankara, a cità cù a più alta quantità di spazi verdi per capita, nimu pò dà lezioni à a Municipalità Metropolitana nantu à studii di greening.

Enfatizendu chì farà un livellu record di greening in u scopu di u prugettu realizatu in Atatürk Forest Farm, u presidente Gökçek hà dettu: "U numaru d'arburi chì sò stati piantati è seranu piantati in Atatürk Forest Farm solu in 6 mesi serà. 150 mila, è u numeru di piante serà 500 mila ".

Nutendu chì facenu sempre un sforzu per trasfiriri l'arburi prima quandu hè necessariu, u presidente Gökçek hà dettu:

"Nimu hà bisognu di mette un spettaculu. Vulemu dumandà à certi pirsuni chì facenu un abitudine di piglià l'azzione cum'è una scusa, "Avete mai piantatu un arbulu in a vostra vita?" Chì sti parsoni cessanu di mette un spettaculu invece di ringraziallu per l'impurtanza chì detemu à u verde è u nostru travagliu. Chì ùn impediscenu micca u travagliu in a capitale.