A linea di metro di Istanbul si estende

A linea di metro s'allunga in Istanbul: Topbaş hà dettu: "U scopu di cumplettà a linea Sancaktepe-Sultanbeyli in 2018". I travaglii di u sistema ferroviariu cuntinueghjanu in Istanbul. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu chì anu u scopu di cumpletà a linea Sancaktepe-Sultanbeyli in 2018.

Una cerimonia di apertura di massa di 410 miliardi di investimenti fatti in Istanbul Sancaktepe hè stata realizata. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà ancu assistitu à u prugramma. Dichjarà chì anu travagliatu per aumentà u sistema ferroviariu di 45 chilometri à 708 chilometri da quandu sò ghjunti à u putere, Topbaş hà dettu chì i prughjetti cuntinueghjanu.

"Ci hè ancu una altra linea chì vene da Sultanbeyli. KadıköyCi hè una altra linea chì vene da. I linii si scontranu. Quandu cumprate u vostru bigliettu da quì è pigliate u metro da una di e stazioni di metro, se vulete andà in Londra, significa chì puderete andà in Inghilterra. O significa andà in u Far East, micca solu in a cità. Spergu, avemu da scopu di cumpletà a linea Sancaktepe-Sultanbeyli di 14 km in 2018 ".

In seguitu, l'autorità anu apertu e facilità, cumpresu u novu centru culturale, cù i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*