Şimşek: A ferrovia Karaman-Mersin hè d'impurtanza vitale

Şimşek: A ferrovia Karaman-Mersin hè d'impurtanza vitale. U presidente di a filiale di MÜSİAD Konya, Lütfi Şimşek, hà dichjaratu chì u fattu chì ci sò 500 cumpagnie di Konya in a seconda lista ISO 15 è chì ci sò 1000 cumpagnie di Konya in u top 24 ISO hè un indicatore. di u putere dinamicu di l'ecunumia di a cità.

Rimarchendu chì u putere di produzzione di Konya aumenta ogni ghjornu, u presidente di a filiale di MÜSİAD Konya Lütfi Şimşek hà dettu: "A nostra cità aumenta u so putere di produzzione ghjornu per ghjornu cù novi investimenti. "U sviluppu recente di e nostre zone industriali è l'aumentu di a capacità di produzzione di e nostre cumpagnie cù novi investimenti sò un'indicazione di quantu sò forti a dinamica ecunomica di a nostra cità", disse. Toccu à l'impurtanza di riabilitazione di u centru logisticu è di a linea ferroviaria trà Konya è Mersin in bidirezzione per u futuru di a cità, Lütfi Şimşek hà dettu: "Konya, cum'è cità, hà stabilitu un scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari per u 15. , inseme cù tutte e so istituzioni, per a prima volta in Turchia. Konya, vistu cum'è a capitale SME di Turchia, hè impurtante per a crescita di e so cumpagnie è u rinfurzamentu di a so ecunumia in u futuru. Questu scopu hè un'indicazione chì espansione i nostri scopi per u futuru. In particulare, per aumentà i nostri canali d'esportazione è per cunnette i prudutti pruduciuti in a nostra cità à u portu è dunque à u mondu, a linea ferroviaria offerta trà Konya è Karaman serà disposta in bidirezzione, u trasportu di passageri è di merchenzie serà acceleratu. , è u nostru Centru Logisticu sarà messu in funziunamentu, seguitatu da l'aghjunzione di l'offerta ferroviaria Karaman-Mersin. "Hè d'impurtanza vitale", disse.

Enfatizendu chì ci sò 1000 cumpagnie chì sò membri di MÜSİAD Konya Branch in u ranking ISO top 16, Şimşek hà dettu: "Semu felici chì e nostre cumpagnie di Konya sò diventate l'orgogliu di a nostra cità aumentendu u so fatturatu è u numeru in ISO 500. Ci sò 1000 cumpagnie basate in Konya in u ranking ISO 24, ma a nostra cità è membru Muratlı Karton Kağıt San. Quandu l'includemu, 25 di e nostre cumpagnie sò state incluse in u ranking ISO 1000. Ci rende ancu fieri chì 25 di e nostre 16 cumpagnie sò membri di MÜSİAD Konya Branch. "Travagliemu cù tutte e nostre forze per cultivà e nostre cumpagnie", disse. U presidente di MÜSİAD Konya Branch Şimşek hà felicitatu e cumpagnie in a seconda classificazione ISO 500 per u so successu.

Surghjente: http://www.haberahval.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*