Titoli da a 11a riunione introduttiva di u Cunsigliu di Trasportu (Galleria di foto)

  1. Tituli di a riunione introduttiva di u Cunsigliu di u Trasportu: Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, cù u tema di "Trasportu è Accessu Rapidu à a Destinazione", "11. Si prepara à tene u Cunsigliu di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni.
  2. U Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì hà partitu cù u slogan "Target 2023" à u Cunsigliu di u Trasportu, hà urganizatu u "11th Anniversary" cù u tema "Trasportu è Accessu Rapidu per u Goal". Si prepara à tene u « Cunsigliu di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni ».

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà scontru cù i membri di a stampa in e Stazioni Suciali di a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera. Tutti i burocrati affiliati à u ministeru eranu prisenti à a cunferenza di stampa. Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu in a cunferenza di stampa; Hà enfatizatu chì u 11u Cunsigliu di Trasportu era u primu di l'urganisazioni di u Cunsigliu chì sò stati riregulati durante u prucessu di rinuvamentu è di cambiamentu strutturale di u so ministeru. "10. "Vogliu sparte cun voi una osservazione chì crede chì hè stata infilata trà e linee di u Cunsigliu di u Trasportu, ma ùn hè micca stata presa in considerazione", hà dettu Binali Yıldırım, sottulinendu chì tuttu u sistema di trasportu deve esse cunsideratu cum'è un sistema unicu è focu annantu à prublemi, cambiamenti o sviluppi cù un approcciu olisticu.

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì l'investimenti totali fatti cù a custruzione-operazione-trasferimentu più u bilanciu naziunale in l'ultimi 10 anni ammontavanu à 192 miliardi di lire è hà dettu: "In altre parolle, u nostru Ministeru hà fattu un investimentu di 100 miliardi di dollari. A quantità di investimenti fatti in u campu di strada, ferrovia, marittima, aviazione è cumunicazioni in l'ultima decada. Questu hè solu ciò chì face u nostru ministeru. Sè include i cumuni, hè intornu à 140 miliardi di lire. Quandu includemu i prughjetti realizati da u settore privatu, parlemu di un investimentu di 300 miliardi di lire. Turchia hà investitu 10 miliardi di lire in l'infrastruttura di cumunicazione è di trasportu in l'ultimi 300 anni. "U nostru ministeru hà realizatu dui terzi di questu", disse.

I scopi eranu insufficienti in a cumunicazione

Yıldırım hà dichjaratu chì l'11u Cunsigliu di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni furnisce ancu l'uppurtunità per a Turchia di rivedere i so scopi in campi cum'è marittimi, trasporti, aviazione è cumunicazioni, è hà dettu: "Sò l'effetti di a crisa glubale passata sopra o sò? cuntinuà ? Chì seranu i pussibuli sviluppi è ugettivi futuri? Quessi seranu discututi. Misureremu u livellu di realizazione di i nostri scopi da u 2009 à u 2013. Chì avemu fattu finu à avà ? Da avà, riviseremu i nostri scopi. In a cumunicazione, avemu stabilitu un scopu di 2023 in 2009. In u 2013, vedemu chì sti miri eranu insufficienti. Avemu stabilitu un scopu di ghjunghje à 2009 milioni di abbonati à banda larga in 30. Avemu superatu 2013 milioni in 20. Ovviamente, questu ùn ferma micca à 2023 milioni in 30, anderà assai più altu. A situazione hè listessa cù u sviluppu di Internet mobile. Dunque, riviseremu questi scopi è decidemu nantu à i nostri novi scopi, un passu per i prossimi cinque anni è un altru per i prossimi 10 anni, dopu avè discututu in dettagliu ".

Accessu à tutti, accessu rapidu

Dichjarà chì u tema principale di u Cunsigliu era determinatu cum'è "Trasportu à tutti, accessu rapidu", Yıldırım hà dettu: "Ciò chì vulemu dì quì hè di sparghje u trasportu in tuttu u paese. Ancu per purtà a qualità è u standard di l'infrastruttura di trasportu à u listessu livellu in u sensu regiunale. Pudete fà una eccellente infrastruttura di trasportu in u vostru paese. Ma se e rete di trasportu chì vanu in altri paesi, partendu da u vostru paese vicinu, ùn ponu micca furnisce u listessu standard, ùn avemu micca rializatu u scopu quì. Per quessa, avemu cunvucatu un cunsigliu internaziunale. "Invitemu in particulare i paesi di a regione, i paesi vicini è i so paesi affiliati à stu cunsigliu per chì pudemu assicurà a stessa qualità, i stessi fattori di sicurezza è a stessa accessibilità quì", disse.

U cunsigliu serà apertu da Abdullah Gül

In più di l'ospiti stranieri à u livellu presidenziale è ministeriale, parechji rapprisentanti di u settore lucali è stranieri, accademichi, esperti è urganisazioni non governamentali sò previsti per assistisce à u Cunsigliu, chì si terrà à u Centru di Cungressu di Istanbul trà u 5 è u 7 di settembre. Inoltre, quelli chì anu interessatu in questi prublemi http://www.ulastirma Puderanu participà à sta urganizazione impurtante registrendu à surasi.gov.tr ​​o à l'entrata di u Centru di Cungressu u ghjornu di l'apertura. L'urganisazione, chì prima si teneva ogni 10 anni, si tena avà ogni 5 anni. U ministeru, chì hà cuntinuatu u so travagliu senza svià da u scopu in a strada di 10 durante i 4 anni dopu à u 2023u Cunsigliu di Trasportu, purterà a so visione à u 2035 à u Cunsigliu, chì serà apertu da u presidente Abdullah Gül. U primu ghjornu di l'urganizazione di 3 ghjorni, l'opportunità di cuuperazione seranu discututi in a reunione di a tavola rotonda chì si terrà cù i ministri invitati. U sicondu ghjornu, cù a participazione di rapprisentanti di l'industria è esperti; Presentazioni è valutazioni seranu fatte nantu à e prospettive di Turchia per u 2035 in questi spazii in un totale di sette sessioni parallele in i campi di l'autostrada, ferrovia, maritime, aviazione è tecnulugia spaziali, cumunicazioni, trasportu urbanu è pipeline.

I risultati da esse ottenuti da u Cunsigliu, induve una mappa stradale chì si estende finu à u 2023 serà tracciata da a valutazione di a situazione attuale è di l'obiettivi 2035 in i campi di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni, è prufittà di a cunniscenza è l'esperienza di i prufessiunali, metteranu in luce. nantu à e pulitiche di trasportu è cumunicazioni di Turchia è serà utilizatu per dumandà à i prossimi "Documenti di strategia". L'XI Cunsigliu di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni, chì apre e so porte à i visitori u ghjovi 5 di sittembri à 09 ore, finisce cù a Cena di Gala chì si terrà u sabbatu 00 di sittembri.

Highlights da a cunferenza di stampa

5 mila persone sò previste per assistisce à u cunsigliu chì si terrà in settembre. Un rapportu di 1557 pagine hè statu preparatu da 3500 delegati per u travagliu preliminariu di u Cunsigliu. U Cunsigliu di Trasportu pò ancu esse cunsideratu cum'è un prughjettu di sensu cumunu. Un investimentu di 10 miliardi TL hè statu fattu da u Ministeru di i Trasporti (inseme cù i cuntributi di l'urganisazioni private) in 300 anni. L'investimenti in l'autostrade anu cuminciatu à dà risultati. L'ultime vacanze, ci era una diminuzione di 18 per centu in l'accidenti di trafficu. Hè previstu di prevene seriamente questi accidenti cù l'ispezione aumentata nantu à l'autostrade.

Dui studii separati realizati da u Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione sò stati ancu discututi per mette in luce u travagliu da fà. U primu di questi; Prughjettu TINA, chì u so scopu hè determinatu cum'è u sviluppu di una reta di trasportu multi-modale (Core Network) in i cunfini di a Republica di Turchia è cum'è una estensione di u sistema TEN-T di l'Unione Europea in Turchia. In u scopu di u prugettu, a rete di trasportu attuale di u nostru paese hè stata esaminata basatu annantu à 2004 è e proiezioni sò state fatte per 2020 secondu i modi di trasportu. Dunque, mentre chì a parte di e ferrovie in u trasportu tutale di passageri in 2020 hè stimata à 2,2 per centu (sicondu u scenariu di riferimentu), hè previstu chì puderia aumentà finu à u 4,1 per centu se l'investimenti à longu andà ponu esse cumpletati. Hè previstu chì a parte di e ferrovie in u trasportu di merci, escludendu u trasportu via pipelines, pò aumentà à 9,3 per centu. L'altru studiu hè u studiu di Strategia di u Pianu Maestru di Trasportu.

I risultati paralleli sò ancu inclusi in u studiu preparatu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni in 2004. Tuttavia, u Documentu di Strategia in quistione, à u cuntrariu di l'altri, tocca l'impurtanza di u trasportu di merci è prevede chì hè pussibule di aumentà a parte di e ferrovie à u 2023 per centu per u 20.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*