A custruzzione di u metro in Bucarest hè diventata una storia di serpente

A custruzzione di u metro in Bucarest hè diventata una storia di serpente: A custruzzione di u metro, chì era prevista per esse finita in 3 anni in Bucarest, a capitale di Romania, ùn pudia esse cumpletata malgradu un ritardu di 8 mesi.
I travaglii di custruzzione di u metro sò stati ritardati 3 volte per via di u fallimentu di u guvernu à assignà i fondi necessarii. Tuttavia, i ritardi venenu cun un pesu finanziariu più grande. Perchè ancu aspittendu i machini utilizati senza travaglià causa grandi spese di ogni ghjornu. 100 mila euru sò spesi per mese solu per u mantenimentu è a prutezzione sotterranea di i grandi cutters purtati da Turchia. In totale, a fattura mensile di custruzzione à u guvernu hè di 3,5 milioni d'euros. L'ufficiali anu dichjaratu chì i fondi da riceve da l'Unione Europea per a custruzzione di u metro seranu tagliati per via di ritardi.

S'ellu ùn ci hè micca un novu rinviu, i travaglii di a custruzzione di u metro seranu ripresu à u più tardi in a seconda mità di settembre.

A metro di Bucarest, chì hà una lunghezza attuale di 70 chilometri, trasporta mezzo milione di passageri ogni ghjornu.

Surghjente: www.netgazete.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*