Lode di u metro Topbaşa da u Primu Ministru

U Primu Ministru Loda Topbaş per Metro: In u so Discorsu à a Nazione, u Primu Ministru Erdoğan hà ringraziatu Kadir Topbaş per i so investimenti in metro. Erdogan; Hà annunziatu chì a lunghezza di u metro in Istanbul ghjunghje à 708 chilometri.
Erdogan; Ellu hà dichjaratu chì a lunghezza di u metro, chì era di 2004 chilometri in u 45, quandu Topbaş hà pigliatu u postu, hà righjuntu 9 chilometri in 124 anni. Erdoğan hà enfatizatu chì un serviziu impurtante hè statu realizatu cù u metro Otogar-Bağcılar.
Ringraziendu Topbaş per u Metro Otogar-Başakşehir, Erdoğan hà annunziatu chì a lunghezza di u metro in Istanbul hà da ghjunghje à 708 chilometri.

Durante e so dichjarazioni, u Primu Ministru Erdoğan hà riferitu ancu à l'apertura di massa tenuta in parechje cità in lugliu. Erdogan hà dettu u seguente nantu à i servizii implementati:
"Prima di tuttu, u 7 di lugliu, avemu messu in serviziu un investimentu assai preziosu per u trasportu di Istanbul in Istanbul. Avemu fattu un altru passu in u trasportu publicu è avemu apertu ufficialmente a linea di metro chì operarà trà Otogar - Bağcılar - Mahmutbey - Olympiad - Başakşehir.

45 KILOMETRU ERA 124 KILOMETRU

Cù sta apertura, chì costa circa 3 miliardi è 3 quadrillioni di lire cù a vechja figura, Istanbul hà guadagnatu una nova linea di metro di 22 chilometri chì hè faciule di parlà. Cù sta linea in Istanbul, fate attenzione quì, a lunghezza di e linee di metro hà righjuntu esattamente 124 chilometri.
In u 2004, a lunghezza di a linea di metro in Istanbul era di 45 chilometri.
In 9 anni, avemu aghjustatu 79 chilometri di novi linee à queste linee è hà aumentatu a lunghezza tutale di a linea à 124 chilometri.
Quandu e linee chì sò attualmente in custruzzione, offerte è in a fase di prughjettu sò finite, a nostra lunghezza totale di u metro in Istanbul hà righjuntu 708 chilometri.
In questa occasione, vogliu una volta di più chì a nostra nova linea di metro, stu grande serviziu, stu grande investimentu serà benefiziu per Istanbul è i so residenti una volta di più.
Vogliu prufittà di sta occasione per felicità è felicità à u nostru Merre, à tutti i nostri Cunsiglii di a cità, à tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu, à a cumpagnia di l’imprenditori, da l’architetti à l’ingegneri è i travagliadori.

Surghjente: http://www.farklihaber8.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*