U prughjettu di a funivia Etiler Çamlıca traspurtarà 6 mila passageri per ora

Cù u prughjettu di a funivia Etiler Çamlıca, 6 mila passageri seranu trasportati per ora: Cù u prugettu chì deve esse fattu trà Etiler è Çamlıca, 6 mila persone per ora è 100 mila persone per ghjornu attraverseranu u Bosforu in funivia. Da u latu anatoliu, i dui colli di Beykoz seranu cunnessi da un telefuninu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì hà attivatu sistemi di trasportu publicu cum'è metrobus è metro per risolve u prublema di trafficu di Istanbul, chì hè diventatu cronicu, si prepara avà à aghjunghje a funivia à questu anellu. L'esperti di l'IMM anu finitu u travagliu nantu à a linea di telecabina chì si estenderà da u Latu Europeu à u Latu Anatolicu. Hè statu amparatu chì a versione finale di u travagliu nantu à u prugettu, chì purterà 6 mila passageri per ora trà Etiler-Üsküdar (Çamlıca), hè stata presentata à u presidente Kadir Topbaş.

U presidente di İBB, Kadir Topbaş, hà dettu ciò chì segue annantu à stu prughjettu storicu: "Serà impurtante è eccitante per andà da l'Asia à l'Europa, vale à dì da un cuntinente à l'altru, in funivia. Un altru trasferimentu di Altunizade nantu à sta funivia, chì attraversa u Bosforu, serà à Çamlıca. Cù stu prughjettu, ci sarà un sistema cù una capacità di 6 mila passageri per ora.

Funivia per Beykoz

Per d 'altra banda, u piacè di u telefuninu hè avà purtatu à u latu Anatolian. Dopu à Eyüp è Maçka, avà u buttone hè stata pressatu per a creazione di una linea di telecabina in Beykoz. In Beykoz, unu di i insediamenti più famosi nantu à u Bosforu, i travaglii cumincianu à stabilisce una funivia trà Karlıtepe è Yuşa Hill. U primu funiculu, chì si estenderà da a costa di Paşabahçe à a collina più alta, furnisce u corsu di u Bosforu cù un tour di 2 km. Barche è yachts chì venenu à a marina per esse custruiti nantu à a spiaggia da a funivia chì furnisce l'accessu à l'area di recreazione cunnisciuta cum'è Karlıtepe puderanu ancu ghjunghje à l'area di picnic per esse stallata in l'area di recreazione boscosa. Inoltre, cù a seconda funivia chì furnisce l'accessu à Yuşa Hill, l'accessu serà furnitu fighjendu tutte e bellezze di u Bosforu.

L'interessu in a regione cresce

I travaglii realizati in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana d'Istanbul è a Municipalità di Beykoz continuanu in coordinazione cù l'arrangementu di l'area di recreazione. A Municipalità Metropolitana hè stata à un'offerta per l'arrangiamentu di l'area di picnic Karlıtepe. Dopu à l'offerta, u travagliu per u telefuninu hà ancu principiatu. Dopu Karlıtepe, chì hè chjamata a seconda collina di Çamlıca di Istanbul, hè stata cuncepita cum'è una terrazza di riposu è di vista, hè ancu sustinutu da opere chì aumenteranu l'attrattiva di a regione. Karlıtepe, induve quelli chì volenu sperimentà u piacè di fighjulà da e creste di u Bosforu, ponu facilmente ghjunghje per strada, seranu ancu accessu cù funivia.

U prughjettu di a funivia, chì serà cumpatibile cù u prugettu di marina è boatpark nantu à a costa di Paşabahçe, cuntribuisce ancu à u turismu è l'ecunumia di a regione.

Inoltre, Yuşa Hill, unu di i centri spirituali più impurtanti di Istanbul, si pò ghjunghje in funivia. A tomba, situata à a fine di u Bosforu, si pò ghjunghje in funivia da Ortaçeşme.

Chì cità l'utilizanu?

In parechje cità di u mondu, u funiculu hè adupratu micca solu per piacè, ma ancu per u trasportu. Cumunu in paesi cum'è USA, UK, Francia, Germania, Svizzera, Spagna, Cina, Malasia, Sudafrica, Brasile. In e grande cità cum'è Londra, San Francisco, Rio de Janeiro, Hong Kong, Cape Town, u funiculu hè adupratu sia per u trasportu di ogni ghjornu è serve u turismu.

Fonte: haber.gazetevatan.com