U ponte di metro Golden Horn hè ghjuntu à a fine

U Ponte di Metro Haliç hè vicinu à compie: U Ponte di Traversu di Metro di u Cornu d'Oro, cuncepitu cum'è unu di i punti di cunnessione più impurtanti di a reta di trasportu publicu in Istanbul, hè vicinu à a fine.

U ponte, chì l'ultime parti sò state aghjunte è i so pilastri sò stati finiti, hè previstu di mette in serviziu u più prestu pussibule. U Ponte di Metro Cornu d'Oro, chì a custruzzione hà iniziatu in ghjennaghju 2009 è hè statu cuncepitu cum'è unu di i punti di cunnessione più impurtanti di a reta di trasportu publicu in Istanbul, serve 1 milione di passageri à ghjornu. U Ponte di Metro Cornu d'Oro, chì darà un respiro da u trafficu occupatu di Istanbul, hà ancu cunnessione cù altre linee di metro. I dui lati di u Cornu d'oru si riuniscenu una volta cù u ponte di attraversu di u metro, chì hè previstu per esse apertu u 29 d'ottobre di u 2013 inseme cù Marmaray. U metro di Istanbul serà unitu cù u ponte, chì costa 180 milioni di TL. Quandu a custruzzione di u Golden Horn Metro Crossing Bridge, una di e tappe più impurtanti di u Metro d'Istanbul, hè finita, i passageri chì piglianu u metro da Hacıosman ghjunghjeranu à a stazione di trasferimentu Yenikapı senza interruzzione. I passageri ponu viaghjà quì cù a cunnessione Marmaray, Kadıköy-Kartal puderà ghjunghje in l'aeroportu Bakırköy-Atatürk o Bağcılar-Olimpiyatköyü-Başakşehir in pocu tempu.
U ponte di 13 metri di lunghezza, custruitu 430 metri sopra u mare, hà duie torri di trasportu di 47 metri. Per impediscenu ogni colapsu nantu à u ponte, chì hà un terrenu di fangu, i gammi di a torre sò stati sottumessi è fissi 110 metri sottu à u fondu di u mari. U travagliu febbrile nantu à u ponte cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*