A sabbia di a baia hè apprezzata

A sabbia di a baia guadagna valore: Cù l'implementazione di u Prughjettu di Riabilitazione realizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Republica di Turchia State Railways (TCDD), tramindui a baia hà da vene à a vita è a capacità di u portu aumenterà. . L'argilla è a sabbia di fondu, chì ùn cuntenenu micca metalli pesanti, ponu esse aduprate in una larga gamma di spazii, da l'agricultura à a custruzzione, da a trasfurmazioni urbane à i prughjetti di cuncepimentu custiera.

In l'opere in u scopu di u "Prughjettu di Riabilitazione di u Portu è u Golfu di Izmir" realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in partenariatu cù TCDD cù u scopu di un "Golfo Swimmable", ùn sò stati trovati metalli pesanti in u materiale di dragaggio chì esce da u Golfu, è l'enfasi si vultò à u prublema di cumu questu materiale serà evaluatu. A Direzzione Generale IZSU hà decisu di inizià studii di prughjettu cù l'università per investigà l'usu di materiale di dragage da u canali di circulazione per esse apertu à u nordu di u Golfu in u campu di l'agricultura è a custruzzione. İZSU firmarà un cuntrattu cù a Facultà di Agricultura di l'Università Ege in i ghjorni à vene per fà ricerche nantu à l'usabilità di u materiale di screening cum'è terra agricula. Dichjarà chì u materiale risultatu pò esse usatu in parchi è giardini dopu a desalinizazione è cum'è materiale di copertura in Harmandalı Solid Waste Storage Area, i funzionari di a Direzzione Generale di İZSU anu dettu chì grazia à u travagliu chì farà cù l'università, l'usu di u materiale cum'è agriculu. A terra serà investigata arricchendu cù nitrogenu è fosforu. İZSU hà ancu realizatu un prughjettu cù e facultà di a custruzione per investigà in quali spazii i materiali di screening seranu utilizati in l'industria di a custruzione.

"NESSUN RIFIU PERICULU"

Ricordendu chì u prugettu hè destinatu à aumentà i valori ambientali è à ghjunghje l'obiettivu di a "Baia Swimmable", u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Se questu succede, a capacità di u nostru portu aumenterà ancu. "U fattu chì nisun materiale di rifiutu periculosu hè statu trovu in u materiale di dragage recuperatu da u fondu di a baia hà rinfurzatu a nostra pusizioni". disse.

Nutendu chì circa 25 milioni di metri cubi di materiale seranu sguassati da u canali di circulazione per esse apertu da a nave di dragaggio di a Municipalità Metropolitana in u nordu di u Golfu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "I nostri suggerimenti riguardanti i lochi induve questi materiali saranu scaricati sò stati presentati. in u rapportu EIA. U 70 per centu di questu materiale hè arcilla suave è u 30 per centu hè sabbia. U nostru solu prublema hè u sali. Ma u nostru vantaghju maiò hè a terra induve a nostra pianta di trattamentu hè situata in Çiğli. Pudemu trasportà stu materiale à l'area di ricuperazione chì vulemu creà quì è facilmente riabilitallu cù l'acqua chì esce da a nostra pianta di trattamentu. In u mondu sanu, a sabbia di mare hè desalinata è usata in a custruzzione. U materiale resultanti pò esse usatu cum'è un amegliu di a terra in a ricuperazione di terreni petri. I prughjetti di trasfurmazioni urbane è u Prughjettu di Disegnu Costiera di Izmir ponu esse altre aree d'usu ". disse.

"I PESCI AUMENTARÀ IN U GOLFO"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Kocaoğlu, hà sottolineatu chì anu realizatu ricerche scientifiche dapoi 6 anni per aumentà l'efficienza ecologica è ecunomica di u Golfu è hà dettu: "Se ùn implementemu micca stu prughjettu, a Baia di Izmir, sempre più bassa, diventerà ancu più inutilizabile. Quandu u prugettu hè finitu, u Golfu hà da vultà à 80 anni fà, aumenteremu a vita marina è a pupulazione di pesci, è ancu furnisce una crescita ecunomica per via di l'approfondimentu di u Golfu. In tutti i tipi di trasportu in u Golfu, l'ingudu ecunomicu serà quattru volte più cà oghje. U più impurtante, pudete avà natà in a Baia di Izmir. Dunque, stu prughjettu permetterà à Izmir di ricuperà u so statutu di u portu più impurtante in u Mediterraniu. Ùn ci hè micca disturbazione di l'equilibrii naturali è l'ecologia. À u cuntrariu, ci assicureremu chì i fanghi da esse estratti sò usati in modu efficiente è cresce a vitalità ecologica ". disse.

I BENEFICI SERÀ FRUTI DA U PROGETTU ?

Cù u canali di navigazione chì deve esse apertu longu l'asse miridiunali di u Golfu, l'influssu d'acqua pulita in u Golfu aumenterà. U canali di circulazione chì deve esse creatu nantu à l'assi di u nordu aumenterà ancu a velocità attuale in questa regione. A qualità di l'acqua è a biodiversità serà migliurata. A capacità di u Portu di Izmir aumenterà è cumincià à serve navi di nova generazione è guadagnà u statutu di esse u portu principale.

U SUDGE DI I TRATTAMENTI DIVENTARÀ TERRA AGRICULTURA

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà intrapresu unu di i prughjetti ambientali più impurtanti di Turchia cù a Facilità di Digestione è Asciugatura di Fanghi è u prucessu di custruzzione hè iniziatu. L'unità di essiccazione di a stallazione, chì costarà circa 60 milioni di lire, hè stata messa in serviziu. In più di Çiğli, i fanghi di trattamentu generati in Aliağa, Foça, Menemen, Kemalpaşa, Sud-Ovest, Urla, Seferihisar, Ayrancılar-Yazıbaşı, Torbalı, Havza è Bayındır, Doğanbey-Ürkmez è Özdere-Gümüldür seranu ancu eliminati di e piante di trattamentu d'acqua. Quandu u stabilimentu entra in serviziu, a quantità di fangu, chì righjunghji 800 tunnellate per ghjornu cù altre strutture di trattamentu, serà ridutta da circa 4 volte à 220 tunnellate. Inoltre, u 92 per centu di fangu seccu pò esse usatu cum'è "miglioratore di terra" in spazii verdi, riabilitazioni di terreni, spazii agriculi o cum'è carburante supplementu in fabbriche di cimentu. Cusì, u almacenamentu di fanghi in l'area di l'impianto di Trattamentu di l'Acque Reflue di Çiğli finiscerà è queste zone saranu riabilitate.

Surghjente: http://www.pirsushaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*