Medel Elektronik in i so novi impianti

Medel Elektronik in i so novi stabilimenti: Niyazi Sarımaden, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Medel Elektronik, hà dettu chì anu apertu a so nova facilità. Sarımaden hà ancu dichjaratu chì cù questu investimentu, anu aumentatu a so capacità di produzzione è a varietà di prudutti.

U presidente di u Cunsigliu di Medel Elektronik Niyazi Sarımaden hà dettu chì anu aumentatu a so capacità di produzzione è hà allargatu a so gamma di prudutti in a so nova facilità.

Investimentu enormu da Medel
Medel Elektronik hà cuminciatu à serve in u so novu centru. A facilità, chì hà una zona chjusa di 7 mila metri quadrati, include l'automatizazione, a pruduzzione di l'apparecchi elettronici, a produzzione di prudutti ferroviari, u magazzinu, a produzzione meccanica è i dipartimenti amministrativi.

In l'industria dapoi u 1994
Niyazi Sarımaden, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Medel Elektronik, chì hà fattu una dichjarazione à u nostru ghjurnale nantu à u sughjettu, hà dettu chì a cumpagnia, chì hà iniziatu a so attività in u 1994 cù 2 impiegati è una superficie di 50 metri quadrati, oghje serve u settore cù 25 ingegneri, 70 tecnichi è 105 impiegati.

Grande impurtanza per a R&D
Rimarchendu chì anu datu una grande impurtanza à i studii di R&D da u ghjornu chì anu cuminciatu e so attività, Sarımaden hà dettu: "Avemu cuntinutu à fà studii di R&D. U scopu di sviluppà i prudutti elettronichi è i sistemi necessarii da l'industria turca, a nostra cumpagnia cuntinueghja à travaglià cù 15 persunale di R & D à tempu pienu, soprattuttu ingegneri. In a nostra cumpagnia, ci hè una zona di attività R&D chì si trova è isolata separatamente da u dipartimentu di produzzione. Quì, studii di cuncepimentu è sviluppu sò realizati da ingegneri è tecnichi chì dedicanu tuttu u so tempu à l'attività di R&D. In questu modu, avemu riesciutu à sviluppà i prudutti innovatori è originali chì u nostru paese hà bisognu, è offre parechji prudutti chì prima eranu completamente dipindenti da fonti straniere à l'usu di l'industria turca. Di novu in linea cù l'obiettivi chì avemu stabilitu, avemu da aumentà a nostra capacità attuale di 2023 per centu in 300 è di esportà u 50 per centu di a nostra pruduzzione ".

Un serviziu di qualità megliu
Dichjarà chì puderanu fà i so prudutti esistenti più pianificati, di alta qualità è più veloce cù e so novi facilità, Niyazi Sarımaden hà dichjaratu ch'elli anu da aumentà a so qualità di serviziu è a quantità di produzzione, è ancu pruduceranu novi prughjetti è novi prudutti cù i novi prudutti. zoni di teste chì anu creatu.
100 per centu pruduttu domesticu

Sarımaden hà dettu: "A nostra cumpagnia furnisce servizii in dui settori principali, l'industria è a ferrovia. Cù i dispusitivi è l'applicazioni d'automatizazione prudutte in u settore industriale, serve i settori di plastica, imballaggio, stampa, ferro-acciaio, carta, vetru, tessili, gru, ascensori, centrali elettriche, miniere di carbone, lamiere, cantieri navali, navi, etc. Di solitu furnisce i nostri suggerimenti di suluzione cù i dispositi chì sò 2 per centu a nostra propria pruduzzione. Semu cunsiderati cum'è u solu fabricatore di a maiò parte di sti prudutti in Turchia. Sviluppa è fabrica carte elettroniche di misurazione / cuntrollu, dispusitivi è sistemi necessarii in u cuntrollu di velocità di u vettore di u mutore AC, u cuntrollu di a velocità di u mutore DC, l'applicazioni ferroviarie, l'applicazioni per i cantieri navali, u cuntrollu di bordu, u cuntrollu di a tensione, u cuntrollu di a camera, u cuntrollu di u registru è l'applicazioni d'automatizazione. . Quandu avemu trasfirutu à u nostru novu locu, avemu principiatu studii di R&D per uni pochi di novi prudutti ".

U serviziu 7/24 hè furnitu
U presidente di u Cunsigliu di Medel Elektronik, Niyazi Sarımaden, hà dettu: "Cum'è Medel Elektronik, più di 400 mila prudutti chì producemu in e nostre strutture sò stati offerti à u mondu sanu cù a so reta di vendita è marketing chì opera in Asia, Mediu Oriente è Balcani. cum'è in u paese. A nostra cumpagnia hà un totale di 10 rivenditori, 7 di i quali sò domestici è 17 sò stranieri. Pensemu à espansione a nostra reta di distributori cù l'aumentu di a produzzione per via di i novi investimenti chì avemu fattu. Furnemu un serviziu tecnicu 7/24 per i nostri prudutti è applicazioni d'automatizazione. Unu di i vantaghji più impurtanti di esse una cumpagnia lucale in u paese hè chì sapemu assai bè l'aspettattivi è e cundizioni di travagliu di i nostri clienti. In u scopu di l'assistenza post-vendita; Semu una sucietà chì pò risponde rapidamente in l'intervenzione di cumissioni è malfunzionamenti cù u nostru staffu espertu. Avemu vistu l'apprezzazione di stu serviziu, soprattuttu in i travaglii chì avemu fattu per l'istituzioni publiche (TCDD, TAF, industria di difesa, cantieri navali, etc.). U serviziu post-vendita datu à i prudutti d'origine straniera hè datu cun ritardu è assai più caru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*