Heavy Haul Rail Africa 2013

Heavy Haul Rail Africa 2013 : 18-19 settembre 2013 | Radisson Blu Gautrain Hotel, Sandton Johannesburg. Ùn mancate micca l'unicu avvenimentu in Africa sviluppatu apposta per u benefiziu di u settore ferroviariu di trasportu pesante!

Heavy Haul Rail Africa 2013 coprerà tutte e tematiche pertinenti, cumprese prospettive di u guvernu è di u settore di e risorse nantu à i futuri sviluppi in l'infrastruttura ferroviaria di trasportu pesante, opportunità per ottene finanziamenti pertinenti, prugressu regulatori, sfide in a pianificazione è a custruzione, esigenze di materiale rotabile, mantenimentu è rinfurzà a capacità.

I temi chjave di a cunferenza includenu:

Sicurezza è sicurità ferroviaria
Pit to port logistics
Automatizazione in u trasportu pesante
Gestione di l'assi è mantenimentu
Finanziamentu è investimentu di l'infrastruttura
Sfide di prughjettu remoti
Integrazione ferroviaria cù espansioni portu
Aumentu di a capacità è a produtividade

Quale mi scuntreraghju ?

Pigliate l'uppurtunità di scuntrà in faccia cù rapprisentanti anziani in u settore minerariu è ferroviariu - sia in Africa sia in u mondu - è cumincianu relazioni cù e persone chjave chì beneficaranu a vostra attività per l'anni à vene. I participanti includeranu CEO più operazioni è gestori di prughjetti di cumpagnie di risorse più rapprisentanti di l'operatori ferroviari, ingegneri, funzionari di u guvernu, cunsiglieri legali è finanziarii è finanziatori.

E cumpagnie chì anu assistitu à Heavy Haul Rail Africa 2012 includenu:

Transnet Freight Holdings
Invensys Rail Dimentronic
Ultratech Cement Sudafrica
Speno Rail Manutenzione
Hatch Aurecon
Ore di ferru Kumba
Eskom Holdings
Thales Sudafrica
Risorse energetiche africane Botswana
TransNamib
Banca Mercanti Rand
aurizon
Gibb Sudafrica

Corsa un ghjornu prima di a cunferenza Heavy Haul Rail Africa 2013 hè a cunferenza di Riabilitazione Ferroviaria è Gestione di l'Assi 2013, chì mira à esaminà e tecniche di riabilitazione ferroviaria per l'Africa in avanti è, oltre à assicurà chì l'assi ferroviari sò in u core di a prestazione operativa è a prufittuità in tuttu. u so ciclu di vita attraversu l'applicazione di i principali principii di gestione di l'assi.

Surghjente: http://www.railconferences.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*