Tram in Samsun hà cuminciatu à u funziunamentu di novu dopu à 26 ore

U tram in Samsun hà principiatu i so servizii di novu dopu à l'ora di 26: Dopu à u disastru di l'inundazione u primu ghjornu di vacanze in u distrittu Atakum di Samsun, a vita in u distrittu hà cuminciatu à vultà à a normale.

U sistema ferroviariu, chì hè u veiculu di trasportu publicu più impurtante in a cità, hè diventatu inoperabile dopu à l'inundazione è i citadini anu avutu difficultà per andà induve vulianu u primu ghjornu di vacanze. Dopu à l'inundazione, i squadre di a Municipalità Metropolitana, chì si sò andati in un travagliu intensivu, anu pruvatu à pulisce a linea di u sistema ferroviariu per ristabilisce u trasportu, mentre evacuavanu e case inundate è i posti di travagliu. In a dichjarazione fatta da SAMULAŞ, hè statu dichjaratu chì i rails sò stati puliti dopu chì e squadre anu travagliatu per 26 ore è i primi viaghji trà l'Università è a Stazione cuminciaru à a matina.

Per d 'altra banda, a Municipalità Metropolitana di Samsun cuntinueghja à fà i travaglii di pulizia in tuttu u distrittu cù 2 camion aspiratori, 6 machini di canali, 6 machini di custruzzione è 50 persone, è u Dipartimentu di u focu cù 17 motopompe, 9 camion di focu è 35 persunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*