Sistemi di trasportu intelligente in tuttu u paese di destinazione

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì l'11u Cunsigliu di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni darà l'opportunità à a Turchia di riviseghjà i so obiettivi in ​​settori cum'è marittimi, trasporti, aviazione è cumunicazioni, è hà cuntinuatu cusì:

"L'effetti di l'ultima crisa glubale sò finiti o cuntinueghjanu? Chì seranu i pussibuli sviluppi è i miri in u futuru ? Quessi seranu discututi. Misuraremu u livellu di realizazione di i nostri propri obiettivi da 2009 à 2013. Chì avemu fattu finu à quì ? Dopu quì, riviseremu i nostri scopi.

Sistemi di trasportu intelligente

In a cumunicazione, avemu stabilitu un scopu per 2023 in 2009. In u 2013, vedemu chì sti miri sò cascati. Avemu stabilitu un scopu chì ghjunghjemu à 2009 milioni di abbonati à banda larga in 30. In u 2013, 20 milioni sò senza storia. Ovviamente, in u 2023, questu ùn ferma micca à 30 milioni, cullà assai più altu. A situazione hè a stessa cù u sviluppu di l'internet mobile. Dunque, riconsidereremu questi obiettivi è decideremu nantu à i nostri novi obiettivi, un livellu per i prossimi cinque anni è un altru livellu per i prossimi 10 anni, discutendu in dettaglio ".

Dichjarà chì u tema principale di u Cunsigliu di Trasportu Marittimu è di Comunicazioni hè statu determinatu cum'è "Trasportu à tutti, accessu rapidu", Yıldırım hà dettu, "U nostru scopu quì hè di sparghje u trasportu in tuttu u paese. In fatti, per purtà a qualità di l'infrastruttura di trasportu à u listessu livellu in u sensu regiunale. Pudete fà una eccellente infrastruttura di trasportu in u vostru paese. Ma se e rete di trasportu andendu in altri paesi, partendu da u paese vicini, ùn ponu micca furnisce u listessu standard, ùn avemu micca ghjuntu à u scopu quì. Per questu, cullemu cunsiglii di natura internaziunale. Invitemu in particulare i paesi di a regione, i paesi vicini è i paesi cù quale sò affilati, à questu locu per pudè furnisce a listessa qualità, i stessi fattori di sicurezza è a listessa accessibilità quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*