UTIKAD hà scontru cù i so membri è i funzionari regiunali in e riunioni di Izmir

UTIKAD hà scontru cù i so membri è i funzionari regiunali in Izmir Meetings: UTIKAD, chì hà tenutu a so riunione mensile di u cunsigliu d'amministrazione in Izmir, hà scontru cù i membri di Izmir à l'Hotel Hilton dopu a riunione.

In u scopu di e riunioni di İzmir, u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD hà fattu diverse visite à i funzionari di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche per vede i sviluppi in a regione induve l'investimenti in trasportu è logistica anu guadagnatu impulso, è per scambià infurmazioni è opinioni nantu à i prublemi nantu à a regione. agenda di u settore.

I prublemi di a regione, i bisogni logistichi è e zone di sviluppu sò stati valutati in u quadru di u scambiu mutuale di vedute in a Reunione di i Membri di Izmir, chì hè stata tenuta per sparte l'evoluzione in u settore, in particulare u Cungressu Mondiale FIATA chì si terrà in Istanbul in 2014. , l'attività realizata da UTIKAD in u periodu recente, i prughjetti di u novu periodu. I risultati di i "Reunione di i membri" tenuti in .
À a riunione di İzmir, induve l'emissione di documenti d'autorizazione da ottene è utilizati in u scopu di u regulamentu di u trasportu stradale era ancu nantu à l'agenda, un cunsensu hè statu ghjuntu annantu à l'implementazione di u regulamentu nantu à l'ispezione di e cumpagnie chì operanu senza certificati d'autorizazione in İzmir. a so forma attuale. À a riunione, induve i studii di prughjetti di cumunicazione generale di VAT sò stati ancu purtati à l'agenda, infurmazione hè stata data nantu à l'iniziativi di UTIKAD è i travaglii realizati cù l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti.
A delegazione UTIKAD, composta da u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Turgut Erkeskin è i membri di u Cunsigliu Nil Tunaşar, Arif Badur, Levent Aydinç è Aydın Dal, ex membri di u cunsigliu Kurtuluş Doğan è u Direttore Generale Cavit Uğur, in u scopu di i studii di 2 ghjorni di Izmir, prima visitò İzmir Denizli, Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu, hà fattu una visita di felicitazione à Kenan Yalavaç, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione, è Halil N. Hatipoğlu, İzmir Branch Manager.
Felicitando a nova gestione di a filiale di İzmir DTO, a delegazione UTIKAD hà ringraziatu ancu à Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Shipping İzmir, per u so sustegnu in u prucessu elettorale. Durante a visita à İZTO, induve a regulazione di l'urganizatori di trasportu in Deniz hè stata principarmenti discussa, a cooperazione trà İzmir Branch è UTIKAD nantu à a furmazione settoriale hè stata discussa. I libri UTIKAD, aghjurnati è riintroduti à u serviziu di u settore, sò stati presentati à Yusuf Öztürk, presidente di a Càmera di u Mari Izmir.
Dopu, a delegazione hà visitatu u Manager Regionale di Trasporti di İzmir Ömer Tekin in u so uffiziu. Duranti a visita, induve i prublemi riguardanti l'auditu di i certificati d'autorizazione sò stati discututi, a sensibilità di u settore è di UTIKAD in quantu à i certificati d'autorizazione hè stata enfatizzata. Durante a visita, induve l'investimenti in u portu di Çandarlı è l'investimenti di trasportu in İzmir, in particulare u Centru Logisticu Kemalpaşa, sò stati discututi, l'infurmazioni sò state ottenute nantu à l'infrastruttura è l'opere di a linea ferroviaria prevista per 2014.
I temi principali di a terza visita, chì hè stata tenuta in l'uffiziu di Capan Kılıç, Chief Customs Manager di İzmir, eranu pratiche doganali in a regione İzmir, a cumpetizione creata da i veiculi di trasportu di u paese 3rd è i prublemi sperimentati in i carichi impurtati.
L'ultima tappa di u travagliu di a delegazione UTIKAD in Izmir era Nemport Port. Incontru cù u direttore generale di Nemport, Oğuz Tumiş, è l'autorità portuali durante a visita portu, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin è i membri di u cunsigliu anu spartutu e so opinioni è pinsamenti nantu à l'investimenti portuali in a regione è u futuru logisticu di Izmir.

À propositu di UTIKAD;
Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), chì hè stata creata in 1986; Cum'è una di l'urganisazioni non governamentali più impurtanti in u settore di a logistica, riunisce cumpagnie chì producenu a terra, l'aria, u mare, u ferru, u trasportu cumminatu è i servizii di logistica in Turchia è in u mondu internaziunale sottu u stessu tettu. In più di i servizii chì furnisce à i so membri, UTIKAD hà intrapresu a rappresentanza Turchia di a Federazione Internaziunale di l'Associazioni di l'Organizazioni di Spedizioni (FIATA), a più grande urganizazione non governativa in l'industria logistica in u mondu, è rapprisenta u nostru paese à u Cunsigliu di FIATA. Direttori. Hè ancu un membru observatore di l'Associazione Europea di Spedizionieri, Spedizioni, Logistica è Servizi Doganali (CLECAT) è un membru fundatore di a Federazione di l'Associazioni di Fornitori di Logistica di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECOLPAF).

UT İ KAD
Trasporti Internaziunali è
Associu di i Prestatori di servizii di logistica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*