L'11u Cunsigliu di Trasportu hà iniziatu cù a participazione di u presidente Abdullah Gul

  1. U Cunsigliu di Trasportu hà iniziatu cù a participazione di u presidente Abdullah Gül: u presidente Abdullah Gül è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım assistenu à l'11u Cunsigliu di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni in u Centru di Cungressu di Istanbul.

Yıldırım hà spiegatu i so scopi cum'è "per purtà un sistema d'accessu rapidu à u nostru paese, chì serà basatu annantu à movimenti di sviluppu sustenibile uguali è equilibrati, chì hè sensibile à e persone, l'ambiente è a storia, hè un participante, ùn trascura l'integrazione globale mentre indirizzendu a basa lucale, è offre una perspettiva di serviziu ininterrotta di alta qualità ".

U mottu di u Cunsigliu era "trasportu è accessu veloce per tutti". U presidente di u Cumitatu d'Organizazione di u Cunsigliu Prof. Dr. Oral Erdoğan hà datu infurmazioni nantu à u cuntenutu di u cunsigliu, chì durà per 3 ghjorni. Allora u guvernatore di Istanbul Hüseyin Avni Mutlu, chì hè ghjuntu à u podium, hà pigliatu a parolla. Vulendu chì u Cunsigliu pruduce risultati chì cuntenenu suluzioni à i prublemi di trasportu di Istanbul, Mutlu hà dettu:

PIÙ DI 500 VEHICULI GUARDANO À ISTANBUL OGNI GIORNU

"U fenomenu impurtante in l'era di l'informazione hè a caratteristica di a cumunicazione è a cumunicazione chì sò assai decisive in l'era di l'informazione. U tempu è a velocità versus u tempu sò fatti impurtanti. In questa età, u settore di u trasportu hà una funzione assai decisiva. Istanbul hè una cità utilizata da più di 3 milioni di veiculi, è cù l'arricchimentu, più di 500 veiculi venenu à a cità ogni ghjornu. In u risultatu, pensu chì ci saranu valutazioni nantu à a nostra cità ".

Dopu à e dichjarazioni di Mutlu, un cortu filmu chì presentava Şura hè statu mostratu à l'invitati.

Spieghendu i servizii chì furnianu durante u so regnu, u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U prucessu di sviluppu purtatu da a stabilità è a fiducia ci hà datu l'uppurtunità di stabilisce novi scopi. Ci hè una Turchia chì ghjunghje è ghjunghje. Avà hè u tempu di furnisce una cumunicazione rapida chì elimina e differenzi regiunale à a stessa velocità cù a stessa qualità. Turchia si trova in una di e regioni più strategiche di u mondu cù a so pusizioni geopulitica.

153 ANNI DI SOGNU SI REALI

Cum'è un guvernu, avemu focu annantu à un unicu scopu. Hè per ghjunghje à u livellu di a civilizazione cuntempuranea chì Atatürk hà indicatu. In u passatu, i belli prughjetti sò sempre sunniati, sò sempre stati sogni. Prima avemu sunniatu è dopu avemu cuminciatu à rializà. Duvemu questu à a struttura pulitica stabile. Avemu fattu ciò chì era pensatu impussibule. Avemu cuminciatu u viaghju in trenu à alta velocità. Avemu fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente. Avemu fattu passi significativi nantu à a strada di a nazione marittima, micca in parolle, ma in essenza. Avemu da realizà u sognu di 153 anni cù Marmara.

TRENU ALTA VELOCITA CU 15

U nostru scopu hè di cunnette 15 pruvince cù un trenu d'alta velocità. Avemu rinnuvatu cumplettamente u 70 per centu di e ferrovie. Avemu riesciutu à sviluppà a nostra industria ferroviaria domestica. Quandu tutti i prughjetti ferroviari sò finiti, u risparmiu di u paese serà di 1 miliardi di lire in 1 annu.

Mettimu in serviziu 16 350 km nantu à e strade divise. Avemu pianificatu di mette in serviziu a nova perla di u Bosforu, Yavuz Sultan Selim Bridge, in 2015. Grandi prughjetti accadenu cun grande pensamentu. Avemu principiatu u travagliu di Kanal Istanbul, chì unisce Mamara è u Mari Neru. Hè ovvi chì sta ratio deve esse mantene sopra à 2023 per centu finu à u 1.

L'aeroportu di Istanbul, chì ghjunghjerà una capacità annuale di 150 milioni di passeggeri, pigliarà u so postu trà i più grandi aeroporti in u mondu. Facendu THY una marca, l'avemu fattu unu di i principali attori in u mondu.

Avemu principiatu a custruzzione di u portu di l'Egeu Nordu Çandarlı. Aumenteremu a capacità di e marina à 50 mila. U numaru di utilizatori Internet hà righjuntu 50 milioni. Avemu aumentatu u nostru scopu di accessu à banda larga da 30 milioni à 2023 milioni per u 45.

INVEST IN INFRASTRUCTURE 1 PERCENT DI RENDU NAZIUNALE

A necessità d'investisce in l'infrastruttura di cumunicazione di trasportu per i miri 2035 hè evidente. Avemu diventatu capaci di attribuisce risorse per l'infrastruttura à a tarifa di 1 per centu di l'ingudu naziunale. Hè ovvi chì sta ratio deve esse mantene sopra à 2023 per centu finu à u 1.

EQUILIBRAT, PARTICIPANT, QUALITY, UNINTERRUPTED, ACCESSO RAPIDE

Hè di purtà è cuntinuà à u nostru paese un sistema d'accessu rapidu basatu annantu à movimenti di sviluppu sustenibile ugualmente equilibrati chì offrenu una perspettiva di serviziu ininterrotta di alta qualità chì ùn trascuranu micca l'integrazione glubale mentre s'indirizza à a basa lucale, chì adopra i principii di participazione chì hè sensibile à l'ambiente è a storia".

Infine, u presidente Abdullah Gul hà rimarcatu chì l'evoluzione vertiginosa in e tecnulugia di l'infurmazione hà cambiatu a chimica di e società. Enfatizendu chì ùn hè micca pussibule di frenà a tecnulugia, Gül hà dettu:

FLEXIBILITÀ È EFFICIENZA

"Devi ammette chì ùn sò micca sfarente da voi. Pruvate di prufittà di l'opportunità di e social media. U nostru scopu hè di riesaminà l'obiettivi di u 2023 prufittendu di a ricchezza di i participanti di u Cunsigliu. E fruntiere sò diventate trasparenti, e barriere sò state eliminate. L'innuvazioni in e tecnulugia di l'infurmazione anu cambiatu a chimica di e società. Siccomu ùn hè micca pussibule di frenà a tecnulugia, scuntremu assai innovazioni in u futuru. Quelli chì anu da ricurdà megliu sta situazione sò quelli chì guvernanu i paesi.

U settore di a cumunicazione è di u trasportu duverebbe priorità a flessibilità è l'efficienza. Per chì l'area geografica sia chjamata regione in u mondu, e rete di trasportu è di cumunicazione sò essenziali. U bisognu basicu hè di cunnette quelli paesi cù rete. Hè pussibule di parlà d'Eurasia senza a Strada di a Seta ? Prughjetti cum'è l'UE anu cambiatu u destinu di i cuntinenti è diventanu a locomotiva di a pace è a prosperità.

Avemu da custruisce u corridore mediu, chì hè chjamatu a strada di a seta muderna, nantu à u Marmaray. U trenu chì parte da Londra hè destinatu à ghjunghje à Pechino senza interruzzione via Baku-Tbilisi.

A quistione chì deve esse fatta hè chì serà fattu in u futuru? Hè u nostru mottu più basicu per preparà u nostru paese in cunfurmità cù e cundizioni di l'età. Vogliu sottolineare chì simu aperti à a cooperazione cù i prughjetti transfrontalieri.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*