A linea di funivia Yenimahalle-Șentepe ùn hè micca adatta per i bisogni regiunali

A linea di telecabina Yenimahalle-Șentepe ùn hè micca adatta à i bisogni di a regione: In u rapportu di l'espertu preparatu in u scopu di a causa presentata in quantu à a linea di telecabina trà Şentepe è Yenimahalle, hè statu dichjaratu chì u prugettu ùn era micca adattatu per i bisogni. di a regione. U rapportu di l'espertu preparatu in u scopu di a causa presentata per a permanenza di l'esecuzione è l'annullamentu di a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara nantu à a custruzzione di una linea di funivia trà Şentepe è Yenimahalle hè stata finita. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì a linea di telecabina ùn serve micca u scopu di u trasportu publicu è u turismu, è ùn saria micca necessariu è caru. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì a decisione di a funivia ùn era micca in cunfurmità cù i bisogni di a regione, i principii di l'urbanismu è l'interessu publicu.

A Càmera di Urbanisti è a Càmera di l'Architecti Ankara Branches hà presentatu una demanda per l'annullamentu di i cambiamenti di u pianu di zoning è a permanenza di l'esecuzione, secondu a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara datata u 9 d'aostu 2012 è u 15 d'ottobre di u 2012, chì prevede a custruzzione di una linea di funivia trà e regioni determinate in Şentepe è Yenimahalle. U cumitatu di esperti di 3 persone, chì hà esaminatu u prublema in u scopu di u casu, hà cumpletu u so rapportu.

Cuntrariu à i criteri di pianificazione

In u rapportu, hè statu dichjaratu chì l'usu di i risorsi limitati di a Municipalità Metropolitana in stu prughjettu ritardarà altri prughjetti chì sò più urgenti è anu benefici publichi. In u rapportu, chì hà dichjaratu chì fà cambiamenti di zoning per u stabilimentu di a linea di funivia ùn hè micca in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge di a Municipalità è di a Legge di a Municipalità Metropolitana, hè statu dichjaratu chì fà i cambiamenti di u pianu di zoning simultaneamente hè contru à a "Pianificazione". criteri".

Approccio di particelle

In u rapportu, hè statu dichjaratu chì a linea di telecabina ùn hè micca stata custruita in cunfurmità cù un pianu maestru di trasportu, è hè statu nutatu chì a decisione hè stata trattata cù un "approcciu particulari". In u rapportu, chì sustene chì nisun studiu hè statu realizatu nantu à a regione mentre determinanu i punti di stazione, hè statu enfatizatu chì l'integrità di a cità è a reta di trasportu ùn hè micca stata cunsiderata. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì i studii di trasportu, a fattibilità tecnica, l'analisi ric è l'impattu ambientale ùn sò micca stati realizati in a regione detta.

Fotocopiatu

In u rapportu, chì hà registratu chì i cambiamenti di u pianu di zoning in scala 1/5000 è 1/1000 in a decisione sò stati preparati simultaneamente è quasi per fotocopie, e seguenti dichjarazioni sò state fatte: a linea di funivia "Şentepe-Yenimahalle", chì hè stata dichjarata per esse. "trasportu publicu è scopi turistici", ùn accade micca in u casu di a linea di funivia, chì hè u sughjettu di u prucessu, cum'è a grande differenza di elevazione trà i dui punti, l'absenza di una cunnessione autostradale, è u costu altu di custruzzione per l'usu di u telefuninu in u trasportu urbanu Hè statu cunclusu chì ùn ci hè micca elementi panoramichi fisichi chì appellu à stu scopu di serviziu, sò incompatibili cù u scopu, è a situazione di a regione in a cità ùn serà micca necessariu. è caru.”

"Guarisci prestu"

U presidente di a Càmera di l'Architecti di Ankara, Ali Hakkan, hà ancu evaluatu u prublema in a cunferenza di stampa chì hà tenutu ieri. Hakkan hà dettu: "Un rapportu assai successu hè statu preparatu chì sustene i nostri discorsi. Avà hè u nostru duvere di dì chì guariscenu prestu à Gökçek da quì ". U secretariu di a Camera, Tezcan Karakuş Candan, hà ancu dichjaratu chì u travagliu in corso per a custruzzione di a linea di funivia deve esse fermatu, è hà dettu: "U travagliu deve esse fermatu perchè a causa cuntinueghja. L'arburi sò sempre tagliati, questu hè illegale ", disse.

Fonte: Milliyet Ankara

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*