Aksaray serà unu di i punti più preziosi di Istanbul cù l'apertura di Marmaray.

Aksaray serà unu di i posti più preziosi in Istanbul cù l'apertura di u Marmaray: u sindaco di Fatih, Mustafa Demir, hà dettu chì implementanu u prughjettu di rinnuvamentu in Aksaray. Demir: "Serà interamente una zona turistica. "Quandu hè rinnuvatu, l'aumentu di u valore aumenterà da 1 à 5", disse.

U sindaco di Fatih, Mustafa Demir, hà dettu chì implementanu u prughjettu di rinnuvamentu in Aksaray, chì serà unu di i punti di transitu più preziosi di Istanbul cù Marmaray. Demir: "Serà interamente una zona turistica. "Quandu hè rinnuvatu, l'aumentu di u valore aumenterà da 1 à 5", disse.

U buttone hè stata premuta per a trasfurmazioni di a regione Aksaray, chì ferma in u puntu di entrata è di uscita di u prugettu in Fatih, chì diventerà l'epicentre di u trasportu di Istanbul cù a cumissioni di u prughjettu di Marmaray, chì hè previstu per esse apertu. u 29 ottobre. Per truvà u valore reale di l'area determinata cum'è una zona di rinnuvamentu da a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, a Municipalità ghjunghjerà à un accordu cù i pruprietarii di l'edifizii per demolisce è ricustruisce l'edificazioni nantu à a terra di 80 mila metri quadrati daretu à l'İSKİ. edifiziu, chì hè occupatu da alberghi.

I PROPRIETARI PAGARANU U PREZZU DI PROGETTU
U sindaco di Fatih, Mustafa Demir, hà dettu: "Attualmente, stu locu hè cunnisciutu cum'è u locu induve l'orgie di notte sò tenute.
Hè cunnisciutu per i so operazioni è a so imagina negativa. Resta inattivu in u so aspettu attuale. Tuttavia, stu locu serà unu di i lochi più preziosi in Istanbul cù l'implementazione di Marmaray. "Implementeremu u più grande prughjettu di rinnuvamentu di u turismu di Istanbul", disse. Demir hà dichjaratu chì u prugettu serà finitu in dui anni.

Indittendu chì a regione citata hè custituita da 12 isule, Mustafa Demir hà dettu: "Questa serà una zona cumpletamente turistica. Ci sarà un parcheggio sotterraneo. Ci saranu caffetterie, buttreghi è spazii di recreazione in i spazii cumuni attualmente aduprati cum'è scarichi di basura. "I primi piani di questi seranu custituiti da magazzini", disse. Mustafa Demir, chì hà dettu chì à questu puntu, realizà u prugettu interamente per a trasfurmazioni daretu à İSKİ, hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Quandu hè demolitu è ​​ricustruitu, l'aumentu di u valore aumenterà da unu à 5. Quandu si tratta di crescita di valore, i soldi spesi ùn importa micca. In u primu stadiu, l'area di custruzzione hè di 190 mila metri quadrati è l'area tutale hè di 80 mila metri quadrati. U prezzu di 100 metri quatratu varieghja trà 7-10 mila dollari. "Quandu questu hè sustinutu da un prughjettu, parleremu di cose inimaginabili".

Spieghendu chì invece di custruisce un novu centru cummerciale in a regione, anu revelatu l'impurtanza di e zone di cummerciale storichi cum'è Grand Bazaar, Mahmutpaşa, Tahtakale, Yeşildirek, Sultanhamam, Laleli in i cunfini di Fatih, Mustafa Demir hà dettu: "In u tempu, a ghjente Puderà respirare a storia cunfortu è liberamente da l'ambienti chjusi di i centri commerciali. " Pensemu chì l'interessu per i posti aumenterà di novu. Ùn avemu micca intenzione di custruisce un centru cummerciale in a Peninsula Storica. À u cuntrariu, purteremu a ghjente fora di i spazii chjusi. Ma vulemu revelà sti buttreghi per apre a strada per u cummerciu tradiziunale ", disse.

Surghjente: www.mgdtv.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*