In Bursa, a funivia hè stata stallata in a magistratura

A funivia in Bursa hè stata purtata à a ghjustizia: In Uludağ, unu di i principali centri di u turismu invernale di Turchia, a custruzzione di a linea di funivia, chì hè stata iniziata l'annu passatu è hè prevista per esse cumpletata in pocu tempu cum'è un annu, hè bluccata. da u tribunale.

Bursa Bar Association è Doğader anu purtatu sta situazione à a magistratura perchè l'arburi sò stati tagliati nantu à u palcuscenicu trà Sarıalan è l'alberghi, di a linea di funivia più longa di u mondu cù 8.5 chilometri, è un sughjornu di esecuzione hè statu decisu da Bursa. 2ª Corte Amministrativa. Mentre u vechju telefericu di 50 anni hè rinnuvatu per via di u fattu chì ùn pò più furnisce u serviziu previstu è ùn pò micca esse usatu in cundizioni climatichi cattivi, a so velocità è a capacità sò aumentate allargendu a distanza à l'area di l'alberghi. Mentre a sezione finu à Sarıalan hè prevista per esse aperta u 29 d'ottobre, i travaglii di funivia, chì sò stati fermati da una decisione di a corte, causanu u ritardu di u prugettu.

Quandu e strade sò strette è tortuose è i cunduttori principianti chì vanu senza catene è pneumatici di neve in i mesi d'inguernu sò aghjuntu, diventa difficiule d'arrivà à l'area di l'alberghi, è se u prucessu dura più, u trasportu serà furnitu da terra di novu in a nova stagione.

SI L'ARBURU ùn hè micca tagliatu, ùn ci sarà micca funivia
Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Bursa Teleferik A.Ş Presidente di u Cunsigliu İlker Cumbul hà dettu chì u prugettu hè statu aumentatu da 4.5 chilometri à 8.5 chilometri, è hà annunziatu chì u corridore di sicurezza seria ridutta da 12 metri à 6 metri è menu arburi. saria tagliatu.

Cumbul hà dettu: "Se u funiculu ùn hè micca custruitu, decine di millaie d'arburi seranu tagliati per espansione a strada di veiculi di 30 chilometri. À u listessu tempu, a contaminazione di l'aria è a carica di trafficu aumenteranu. In u 50 anniversariu di a funivia, vulemu piglià a linea à l'area di l'alberghi, portà u sistema di trasportu ecologicu à Uludağ è portà 184 persone per ora à a cima di Uludağ cù 500 cabine. A custruzzione trà Teferrüç è Sarıalan hè prevista per esse aperta u 29 d'ottobre. I residenti di Bursa vederanu veramente a tecnulugia è u cunfortu. Se a decisione di a tribunale cuntinueghja, u telefuninu ùn puderà andà à l'alberghi. A ghjente di Bursa ùn puderà micca prufittà di Uludağ, chì ùn hà micca cuntribuitu à u turismu è l'ecunumia di Bursa per 12 mesi.

I MUNTAINERS DI BURSA VOLERANU FINI FINI ASAP
I principali club di alpinismo di Bursa, invece, volenu chì a linea di telecabina sia finita appena vene l'inguernu, cù un tagliu minimu d'arburu. U presidente di l'Osmangazi Mountaineering Search and Rescue Sports Club Hamdi Güzeliş, chì hà dichjaratu ch'elli anu scalatu Uludağ in cundizioni difficili in l'invernu, hà dettu chì qualchì volta avianu aspittà per ore per via di i veiculi lasciati nantu à a strada, è chì puderanu ghjunghje à a zona di l'hotel in 22 minuti grazia à a nova funivia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*