Timbre turcu nantu à u terzu più grande aeroportu d'Europa

U timbru turcu nantu à u terzu più grande aeroportu d'Europa: Akbulut, u manager turcu di u Dipartimentu di u Serviziu di Clienti è u Sviluppu di u Mercatu di l'Aeroportu di Francoforte, hà dettu: "I Turchi anu un rolu maiò daretu à u successu", disse Akbulut.

Celal Akbulut, u manager turcu di u Dipartimentu di u Serviziu Clienti è u Sviluppu di u Mercatu di l'Aeroportu di Francoforte, hà dettu: "Avemu ricevutu u premiu per l'aeroportu chì furnisce a più migliurà in u mondu, per via di a satisfaczione di i clienti. I Turchi anu un rolu maiò daretu à stu successu ", disse.

Akbulut, in Eskişehir, induve hè vinutu per assistisce à un avvenimentu, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì hà travagliatu in l'aeroportu di Francoforte, u più grande aeroportu di Germania è u terzu più grande d'Europa secondu u trafficu di passageri, dapoi u 1992 è chì era numinatu à a squadra di gestione 13 anni fà.

Spieghendu chì 57,5 cumpagnie aeree anu fattu voli à 107 destinazioni in u mondu da l'aeroportu di Francoforte, chì hà accoltu 295 ​​milioni di passageri l'annu passatu, Akbulut hà dichjaratu chì l'aeroportu di Francoforte hè u più grande impiegatore di Germania è i so impiegati sò circa 5 mila Turchi.

Enfatizendu chì u persunale turcu hà fattu una grande cuntribuzione à u sviluppu di l'aeroportu, Akbulut hà dettu: "Avemu ricevutu u premiu per l'aeroportu chì furnisce u più sviluppu in u mondu per via di a satisfaczione di i clienti. I Turchi anu un grande rolu daretu à stu successu. Questu mostra u successu di u nostru prugramma ", disse.

  • "Semu letteralmente in lotta per u passageru"

In riferimentu à a cumpetizione in l'industria di l'aviazione, Akbulut hà dettu:

"Ci hè sempre una grande cumpetizione in l'aviazione in u mondu. Semu in u terzu postu in Europa dopu l'aeroporti di Londra è Parigi. Hè cum'è noi luttàmu per u passageru. Vulemu piglià u nostru serviziu à u prossimu livellu. Per questu, avemu principiatu novi prugrammi. Attualmente, tutti in l'aviazione cercanu di attruisce i passageri cù diversi prugrammi. Avà, u passageru hè ancu un selettore di serviziu. I passageri in Europa si trasferisce à l'aeroportu cù un serviziu megliu. Se una cumpagnia ùn furnisce micca un bonu serviziu, ùn hè micca in u so pianu. Un bonu serviziu à l'aeroportu, s'ellu ùn ci hè micca un persunale di serviziu, deve aspittà duie ore per a so valigia, ùn vole micca vulà da quì. Avemu sviluppatu prugrammi per minimizzà.

Surghjente: news.rotahaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*