Ministru Yıldırım, U cummerciu ci conduce da voi

Ministru Yıldırım, U cummerciu hè da voi, e strade sò da noi: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì l'obiettivi 2023 in u cummerciu sò 300 miliardi è hà dettu: "E strade sò da noi, u cummerciu hè da voi".

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Nihat Ergün anu assistitu à a riunione d'infurmazione nantu à l'investimenti in infrastrutture inseme cù i membri di a Camera di Industria Kocaeli (KSO) in Wellborn Hotel. Parlendu à a riunione, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Tutti sapemu a pusizione è l'impurtanza di u nostru paese. Ci hè una dimensione ecunomica di 25 trilioni di dollari intornu à noi. Semu in una regione in Türkiye chì pruduce più di 60 per centu di a nostra vita sana. Per anni, a migrazione domestica hè ghjunta da u livante à u punente. Siccomu ùn ci era micca un sviluppu pianificatu, simu ghjunti à questi ghjorni currendu constantemente daretu à i prublemi in l'infrastruttura è i servizii. Ùn pudemu mai avanzà è dì chì avemu pianificatu stu locu cusì. Più strade, più ferrovie, più cuncentrazione. U duvere di u guvernu è a pulitica hè di pruduce suluzioni. Ci tocca à fà una discriminazione pusitiva per riduce u distaccu è u sviluppu trà e regioni. Avemu da cuntinuà à fà qualchì altru sacrificiu. A quantità di investimenti fatti da u nostru ministeru solu in a regione di Kocaeli in l'ultima decada hè di 4,5 miliardi TL. Avemu un grande prughjettu chì vale 20 miliardi. Parlemu di un prughjettu di 430 chilometri trà Istanbul-Izmit Gulf Crossing, Bursa, Balıkesir, Manisa, Izmir. Quì, apremu a sezione finu à Bursa à a fine di u 2015. "Venemu da una Turchia chì ùn pudia micca cumplettà u tunnel di a muntagna di Bolu di 30 metri in 3 anni à una Turchia chì hà cumpletu u 4 per centu di u tunnel di 60 metri in un annu", disse.
Rispondendu à un participante chì hà dettu "Questi prughjetti ùn sò micca abbastanza per voi" dicendu "Lasciatelo", Yıldırım hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Quandu culligamu a strada Izmit à Bursa, hà una cunnessione cù u terzu ponte è a cunnessione di Gebze à a zona industriale organizata. Quandu facemu questi, riduceremu u trafficu d'oghje di 30 per centu. Chì facemu durante e vacanze ? A ghjente si ferma in u trafficu è và in i so paesi 5 ore, 10 ore di ritardo. Si ribella dumandendu induve hè stu ministru ? Chì duvia fà u ministru, babbu ? U scopu di u nostru cummerciu in 2023 hè 300 miliardi. "E strade sò nantu à noi, u cummerciu hè nantu à voi".
Nantu à a quistione di quandu u trenu à alta velocità serà finitu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Apriremu Marmara u 29 d'ottobre. Averemu cuminciatu à pruvà nantu à a linea di trenu à alta velocità. "Dopu questu, ci vulerà uni pochi di mesi più", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*