Riduzzione di 50 per centu in l'Accidenti è Incidenti Accaduti nantu à i Ferrovii

50% Reduction in Accidents and Incidents Occurring in Railways: L'ultima di e riunioni di videoconferenza tenuti ogni settimana hè stata tenuta u 2 di settembre di u 2013 cù e presentazioni fatte da u Sistema Centrale di Gestione di Sicurezza.

À a riunione di u Cunsigliu di Sicurezza Centrale presieduta da u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, incidenti di dray è di collisione in i primi 2012 mesi di 2013-7 in e ferrovie sò stati discututi.

Direttori Generali Diputati di TCDD, Ministru Cunsigliu Adnan Ekinci, membru di u Cunsigliu Centrale di Sicurezza Strada, Trazione, Passeggeri, Carichi, Risorse Umane, Educazione è Formazione, Impianti, Capi di Dipartimentu di Traffico è Manager di Sistema di Gestione di a Sicurezza Centrale anu assistitu à a riunione assistita da tutte e Sicurezza Regionale. Membri di u Cunsigliu via teleconferenza.

À a riunione, i dati d'accidenti / incidenti per i primi 2012 mesi di 2013-7 sò stati presentati comparativamente da a Direzzione Centrale IMS.

In e presentazioni, hè statu dichjaratu chì i dati di dray è di collisione di TCDD, chì sò stati esaminati, anu diminuitu finu à u 50% paragunatu à l'annu passatu, è chì e Direzzione Regiunale duveranu piglià misure supplementari per riduce ancu più sti numeri.

Fonte: institutional.tcdd.gov.tr

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*