TCDD porta a carica di i tigri anatoliani in Europa | Prughjettu BALL

Prughjettu BALO. TCDD Porta a Carica di Tigri Anatoliani in Europa. U Prughjettu BALO (Great Anatolian Logistics Organization) hè implementatu per assicurà chì i carichi di industriali è esportatori in Anatolia sò trasportati à l'internu di l'Europa, in particulare à e cità di Munich è Cologne, Germania.

Büyük Anadolu Logistics Organizations Inc., chì hè statu stabilitu sottu à a dirigenza di l'Unione di Camere è Scambi di Commodity di Turchia (TOBB), u più altu rappresentante di u settore privatu turcu, cù un mudellu in quale i nostri Camere di Cummerciu è Industria, Commodity. I scambii è i zoni industriali urganizati sò partenarii, hè u primu prughjettu di u prughjettu BALO.U trenu di cuntainer serà mandatu da Manisa cù una ceremonia chì si terrà dumenica 8 settembre 2013 à 11.00:XNUMX, cù a participazione di u Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Binali YILDIRIM, TCDD General Manager Süleyman KARAMAN, TOBB President M. Rifat HİSARCIKLIOĞLU è deputati regiunale.

Cù u Prughjettu BALO; I carichi di container pigliati da a porta di l'esportatori in diverse cità di l'Anatolia seranu cumminati in centri logistichi lucali TCDD, purtati à Bandırma da i treni di bloccu da quì, è trasportati da Bandırma à Tekirdağ da navi container. Da Tekirdağ, serà trasportatu di novu in Europa da treni di bloccu programati.

Cù stu mudellu, chì dà un esempiu assai bonu per u trasportu cumminatu, sia u tempu è i costi di trasportu seranu salvati, mentre chì i carichi chì venenu da i paesi europei in Turchia saranu spediti in i so destinazioni in una manera simile.

Comu hè cunnisciutu, TCDD, per fà a ferrovia più efficace è efficiente in u trasportu di merchenzie; Hà cuminciatu à operare treni di bloccu, hà cuminciatu à stabilisce centri logistichi, hà cuminciatu à fabricà vagoni adattati per u trasportu cumminatu, hà cooperatu cù u settore privatu per a cunnessione di e Zone Industriali Organizzate à a rete ferroviaria principale, è hà fattu sviluppi impurtanti in i campi di u containeru. trasportu di camion è trasportu d'automobile.

Cù l'applicazione di treni di bloccu, chì hè a basa di u Prughjettu BALO, a cunnessione di e linee di junction à a rete ferroviaria principale hà aumentatu a quantità di trasportu di merchenzie è i so ingressu. Attualmente, 135 treni di merci in blocchi sò operati ogni ghjornu, 14 naziunali è 149 internaziunali. Inoltre, una media di 6 linee di junction sò custruite annu in cuuperazione cù u settore privatu per cunnette i centri di produzzione à a rete ferroviaria principale. 337% di i trasporti ferroviari sò fatti nantu à queste linee, chì anu righjuntu 55 unità.

Surghjente: www.tcdd.gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*