4 parsoni chì anu arrubatu i binari di u trenu sò stati chjappi da l'avvisu di i paisani

4 persone chì anu arrubatu i rails di u trenu sò stati catturati da l'avvisu di i paisani: 4 persone chì anu arrubatu i traversi d'acciaio è e bielle nantu à i rails di i Ferroviari di u Statu (DDY) in Erzurum sò stati chjappi cù i materiali chì anu arrubbatu nantu à l'avvisu di i paisani. I suspettati, chì sò stati riferiti à u tribunale dopu a so prucedura, sò stati arrestati da u tribunale induve sò stati purtati.

I paisani, chì anu vistu chì i dormitori nantu à i rails appartenenti à DDY vicinu à u paese di Çiftlik di u distrittu di Horasan sò stati arrubati, anu signalatu a situazione à a polizia per telefunu. Avvisendu i paisani, a ghjente hà carricatu i dormitori chì anu arrubbatu nantu à dui camioni diffirenti è fughjenu a scena. Determinendu e targhe di i camioni, i squadre anu truvatu 103 traverse d'acciaio è bielle di cunnessione in a ricerca chì anu fattu in i scatuli di i camioni chì anu firmatu à l'entrata di Pasinler.

I cunduttori di camion AKMD è chì accumpagnavanu M.Ç. è AK hè statu pigliatu in custodia. I traversi d'acciaio è e bielle di cunnessione sò stati poi rimessi à u Capu di Mantenimentu è Riparazione Stradale di i Ferrovii Statali N ° 451 in cambiu per un rapportu.

I 4 suspettati, chì sò stati riferiti à l'autorità ghjudiziarie cù i ducumenti emessi contr'à elli, sò stati arrestati è mandati in prigiò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*